پیراهن زیدان بر تن پژمان نوری

یک نت ـ به گزارش فوتبال آنلاین، باخبر شدیم که پژمان نوری هافبک تازه‌وارد استقلال برای فصل آینده پیراهن شماره هشت این تیم که سال‌ها بر تن مجتبی جباری بوده است را بر تن خواهد کرد. شماره هشت، شماره محبوب نوری است و این بازیکن زمان حضورش در ملوان هم هشت را می‌پوشید.
پیراهن زیدان بر تن پژمان نوری

به گزارش فوتبال آنلاین، باخبر شدیم که پژمان نوری هافبک تازه‌وارد استقلال برای فصل آینده پیراهن شماره هشت این تیم که سال‌ها بر تن مجتبی جباری بوده است را بر تن خواهد کرد. شماره هشت، شماره محبوب نوری است و این بازیکن زمان حضورش در ملوان هم هشت را می‌پوشید.

البته این بازیکن در مصاف دوستانه استقلال برابر دیناموکیف و در شرایطی که جباری هم از تیم جدا شده بود، شماره ۱۶ را بر تن کرد. نوری حتی در تمرینات هم پیراهن شماره هشت را نمی‌پوشد و این مدت هم فقط شاهد بوده‌ایم که به جای خودش پسرش را با این پیراهن در تمرینات رونمایی می‌کند. گویا کاپیتان سابق ملوان به خاطر ترس از واکنش هواداران و برای جلوگیری از حواشی احتمالی، فعلا این مسئله را علنی نمی‌کند و منتظر شروع مسابقات است تا همه در اولین بازی تیم آبی‌پوش شاهد رونمایی از شماره هشت جدیدشان شوند.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده