میترسم عصبی بشه و بلایی سرم بیاره یا مثلا روی صورتم اسید بپاشه

یک نت ـ سلام من دختری هستم که در محیط کار با آقایی آشنا شدم و به علت کار مشترک ساعت کاری زیادی از روز را در تعامل با این آقا سپری می شد بعد از مدت کوتاهی ایشون از من خاستگاری کردند بارها و بارها این موضوع را مطرح کردند
اسید پاشي

سلام من دختری هستم که در محیط کار با آقایی آشنا شدم و به علت کار مشترک ساعت کاری زیادی از روز را در تعامل با این آقا سپری می شد بعد از مدت کوتاهی ایشون از من خاستگاری کردند بارها و بارها این موضوع را مطرح کردند که من با بهانه های مختلف به ایشون جواب رد می دادم البته از حق نگذیرم که بمن کمک زیادی می کردند و من نیز روی خوشی به ایشون نشون دادم اما هربار ایشون به من می گفتند که به همکارای مرد دیگه علاقه داری و بسیار شکاک بودند و شدیدا عصبی می شدند من هر بار در دعوا کوتاه میومدم و توضیح میدادم که اشتباه می کنید بعد از مدتی من از محیط کار بیرون امدم

ولی هنوز هم در مورد موضوعات کاری ایشون به من زنگ میزنن و یا پیام می دهند من دیگه خسته شدم والبته از ایشون می ترسم نمیدونم چه جوری بهشون بگم نه میترسم عصبی بشه و بلایی سرم بیاره یا مثلا روی صورتم اسید بپاشه از طرفی محیط کار جدید من و محل زندگیمو میدونه نمیدونم چه کنم البته فردی به من گفت ایشون آدم احساساتی هستند و ممکنه خطرناک بشن هیچ وقت عصبیش نکن!

 

لطفا براي خواندن ادامه مطلب و پاسخ كارشناس اينجا كليك كنيد

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

مطلب را با نزديكان مطرح كن كه از موضوع خبر دار باشند. مسعله اسيد پاشى نبايد خانمها را از حق مسلم آنها يعنى انتخاب باز داره. شما مى توانيد بطور مشخص به آن آقا بگى كه تصميم به ازدواج با ايشان ندارى. ايشون هم حق اظهار نظر در مورد علاقه شما به ديگران را ندارد و شما هم نبايد با كوتاه آمدن اين احسساس را به او بدى كن او مالك شماست. به ندرت افراد آنقدر ديوانه هستند كه آزار جدى به خانمها مى رسانند وقتى جواب منفى مى شنوند. ولى احگر احساس خطر جدى كردى جريان را با پليس و اشنايان مذكر قابل اعتماد در جريان بگذار و خجالت نكش.
سلام. اصلا از موضوع اسیدپاشی بیاین بیرون اون یه مرد شکاکه پس اصلا واسه ازدواج خوب نیست درثانی نباید اجازه بدین که زیاد به شما نزدیک بشن یا تهدیدتون کنن.اون چنین حقی نداره سرت داد بزنه و عصبی بشه چون شما فقط یه همکارین و دارین در یک محیط باهم کارمیکنین همین.
اگه دوست داشتی درخدمتم بعنوان مشاور
به نظر من اولین اشتباهو خودت انجام دادی که اجازه دادی یه مرد که فقط همکار ت محسوب می شده اینقدر بهت نزدیک بشه به نظر خودت پس عزت نفس یه دختر کجا به دردش میخوره چه لزومی داره وقتی یکی رو نمیشناسی اینقدر باهاش صمیمی بشه معلومه که یه مرد روانیه واگه میتونی اول رفتارتو اصلاح کن وبعدش رسما ازش شکایت کن سفت وسخت .