عكس/ چهره خندان آزاده نامداری بعد از طلاق

یک نت ـ عكس چهره خندان آزاده نامداری بعد از طلاق
آزاده نامداری بعد از طلاق

عكس چهره خندان آزاده نامداری بعد از طلاق

آزاده نامداری پس از بازدید از نمایش «زورو محاکمه می‌شود» در پشت صحنه این نمایش با هنرمندان عکس یادگاری گرفت و نوشت: «تبریک به احسان کرمی ... این نمایش هرشب توی فرهنگسرای نیاوران اجرامیشه..به همه بویژه علاقه مندان زورو توصیه می کنم.»

نمایش «زورو محاکمه می‌شود» کار شایان افکاری و بازی احسان کرمی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است. داستان این نمایش از جایی آغاز می‌شود که زورو دستگیر شده و قرار است محاکمه شود و در شب آخری که او زنده است اتفاقاتی می‌افتد و کسانی مثل «گروهبان گارسیا»،«کشیش»، «اسب زورو،» به ملاقاتش می‌روند.

آزاده نامداری چند روز پیش خبر جدایی اش را رسانه ای کرد و در مصاحبه ای گفت: «در کل حالم خوب است و به دوستانم از همین جا می گویم اصلاً نگران من نباشید ، حالم خوبه! من همانم ولی کمی سختی کشیدم و حالا به نظرم خیلی خوب هستم.خودم را هم خیلی دوست دارم.»

او مجموعه از عکس هایش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

منبع : جام جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خیلی ازاده جون رو دوسش دارم اخه یکی از طرفداران سر سختش منم خیلی خانمن اخه بزرگترین ارزوم تو دنیا اینه که با ازاده خانم ازدواج کنم خاک بره تو سر شوهر قبلیش خاک بر سر بود قدر ازاده جونو ندونست منم باشگاه خبر نگاران ساری هستم دوس دارم این هنر رو
فرزاد حسنی یه مهره سوخته و دلقکی بیش نیست
حيف توازاده,من عاشقتم ازاده جون
افرین به ازاده نامداری که طلاق گرفت اصلا از همون اولم مشخص بود این دو نفر با هم نمیسازن