بچه های تیم ملی در گام آخر کم آوردند

یک نت ـ تيم ملي واليبال ايران در دومين ديدار خود برابر آلمان در ليگ جهاني شکست خورد.
تیم ملی والیبال

به گزارش یک نت، ملي پوشان واليبال ايران که شب گذشته با حمايت تماشاگران و ارائه يک بازي بي نقص توانستند با نتيجه سه بر صفر آلمان را شکست دهند،‌ امشب دومين بازي خود را برابر اين تيم برگزار کردند.
در اين ديدار که نيز که در سالن مملو از تماشاگر آزادي برگزار شد، شاگردان ولاسکو سه بر صفر برابر رقيب خوب اروپايي خود مغلوب شدند.

تيم ايران با ترکيب عليرضا مباشري،‌ محمد موسوي، فرهاد ظريف، امير غفور،‌سعيد معروف و رحمان داوودي به ميدان رفت و مطابق انتظارها بازي را بهتر آغاز کرد و آلماني ها نيز تا حدي ناهماهنگ نشان دادند تا وقت اول استراحت فني با برتري 8 - 5 ايران خاتمه يابد. حريف ايران پس از بازگشت به زمين به هماهنگي لازم رسيد و فاصله را کاهش داد تا نتيجه 8 - 7 شود و مربي اين تيم نيز سعي داشت با اعتراض به داوري جو را به نفع اين تيم برگرداند. دفاع خوب آلمان باعث شد تا دو تيم در امتياز 10 برابر شوند و ولاسکو درخواست وقت استراحت کند اما باز هم اين آلماني ها بودند که بهتر ظاهر شدند و دو امتياز نيز پيش افتادند تا با برتري 16 - 14 به وقت استراحت فني دوم بروند. ورود عادل غلامي به بازي نيز تاثيري نداشت و فاصله به سه امتياز رسيد و آلمان 19 - 16 پيش افتاد تا ولاسکو بار ديگر درخواست وقت استراحت کند. حمزه زريني، شهرام محمودي و مهدي مهدوي هم به بازي رفتند اما بي نتيجه بود و تماشاگران هم پذيرفتند که ايران پيروز ست اول نخواهد بود؛ آلمان 25 -21 به برتري رسيد.

در آغاز ست دوم دريافت هاي مناسب و دفاع هاي منطقي باعث شد تا باز هم آلمان پيش بيفتد و همان ابتدا حمزه زريني جاي مباشري را بگيرد اما به نظر مي رسيد آلماني ها به خوبي نقاط قوت تيم ما را شناسايي کرده بودند؛ ايران 5-1 عقب افتاد و وقت استراحت فني اول 8 - 5 به سود آلمان خاتمه يافت. ايران قافيه را باخت و عجيب اينکه تماشاگران نيز تشويق را تا حدي فراموش کردند. آلمان فاصله را به 11 - 5 رساند تا باز هم ولاسکو درخواست وقت استراحت کند بلکه به اين اوضاع سامان دهد. پوريا فياضي هم به ميدان رفت و کمي بعد دو تعويضه هاي هميشگي ولاسکو اين بار خيلي زودتر از هميشه انجام شد  و مهدوي و محمودي به ميدان رفتند و فاصله بکاهش يافت اما اين آلماني ها بودند که با برتري 16 - 13 به وقت استراحت فني دوم رفتند. در ادامه سرويس عالي زريني فاصله را به يک امتياز کاهش داد تا اميد به اردوي ايران بازگردد و عملکرد خوب محمودي باعث شد ايران 18 -17 جلو بيفتد و مربي آلمان درخواست وقت استراحت کند. دو تيم پاياپاي پيش رفتند و در نهايت آلمان 25 -23 پيروز شد.

ايران ست سوم را بهتر آغاز کرد اما باز هم آلمان توانست فاصله ايجاد کند و با برتري 8 - 6 به وقت استراحت فني اول برود. در ادامه دو تيم پاياپاي کار را ادامه دادند اما ضربه خوب حمزه زريني و در ادامه اشتباهات آلماني ها باعث شد ايران 13 - 11 پيش بيفتد و با برتري 16 - 14 به وقت استراحت فني دوم برود. حمزه زريني اشتباهاي داشت که باعث شد ايران 18 - 17 عقب بيفتد و ولاسکو درخواست وقت استراحت کند. در ادامه آلمان بار ديگر دو امتياز پيش افتاد و اين فاصله را حفظ کرد و در نهايت 25 - 22 پيروز شد تا اين ديدار را سه بر صفر به سود خاتمه دهد.

ايران با اين شکست 15 امتيازي ماند و بار ديگر به رده پنجم سقوط کرد.

تماشاگران با وجود شکست، ملي پوشان ايران را به خاطر درخشش در طول ليگ جهاني مورد تشويق قرار دادند.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده