ولاسکو: پیروزی سه بر صفر، هدیه به روزه‌داران

یک نت ـ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که در ماه مبارک رمضان نخستین پیروزی سه بر صفر ایران در لیگ جهانی رقم خورد و این برد را به روزه داران هدیه می کنم.
ولاسکو

به گزارش یک نت، به نقل از فدراسیون والیبال،  خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با آلمان افزود: قبل از بازی، با بچه ها صحبت کردم که مردم آنان را دوست دارند، چون با قلبشان بازی می کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران در تاکتیک بهتر شدند، خاطرنشان کرد: بالانس آنان نیز بهتر شده و نوساناتشان خیلی کم شده است. عامل اصلی پیروزی دربرابر آلمان سرویس ایران بود که مشکلات زیادی برای حریف به وجود آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: آمار دریافتی ها خیلی خوب بود و معروف نیز خیلی خوب تقسیم توپ کرد. فکر نمی کردم سه بر صفر ببریم. بعد از پیروزی در دو ست، بازیکنان تمرکز خودشان از دست ندادند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران دیگر عادت های آسیایی را کنار گذاشتند، گفت: آنان بعد از کسب هر امتیاز جشن نمی گیرند. بازیکنان باید بعد از هر امتیاز به فکر امتیاز بعدی باشند.

ولاسکو تأکید کرد: در لیگ جهانی باید چیزهای زیادی یاد بگیریم که گرفتیم. نه تنها ایرانیان، بلکه من هم به این بازیکنان افتخار می کنم. هیچ کدام از بازیکنان درباره خستگی صحبت نکردند. در لیگ جهانی تمام تیم ها خسته می شوند؛ آلمان هم خسته بود. صربستان زمانی که به ایران آمد چهار هفته از کشورشان دور بودند. باید یاد بگیریم در این مواقع احساسی نباشیم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود دربرابر آلمان در سه ست به پیروزی رسید تا نخستین برد سه بر صفر خود در لیگ جهانی را تجربه کند.

منبع: برنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده