رفتن به محتوای اصلی

سرانجام دوست شدن با زن متاهل

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مردي که از رابطه پنهاني پسر جواني با همسرش مطلع شده بود، او را ابتدا با چاقو مجروح ساخت و سپس بدن نيمه جانش را در زير زمين منزلش دفن کرد.
سرانجام دوست شدن با زن متاهل

مردي که از رابطه پنهاني پسر جواني با همسرش مطلع شده بود، او را ابتدا با چاقو مجروح ساخت و سپس بدن نيمه جانش را در زير زمين منزلش دفن کرد.

به گزارش مردم سالاری، چند روز پيش يک مورد قتل مرد جواني به نام جواد که با ضربات چاقو کشته شده بود به ماموران پليس آگاهي رباط کريم اعلام شد. ماموران اين پليس در تحقيقات فني و گسترده خود خودروي مقتول را که به صورت بلاصاحب در رباط کريم رها شده بود را کشف کردند.

ماموران در بررسي اين پرونده متوجه ارتباط تلفني مقتول با يک خانم و آقا و همچنين عزيمت وي به شهرستان ملاير شدند و آدرس مالکين را شناسايي کردند. در استعلام به عمل آمده از خطوط تلفن افراد مرتبط با مقتول يک زن و شوهر به نام‌هاي ح-الف و س-الف ساکن شهرستان ملاير بودند که با شناسايي مظنونين تيم عملياتي از اين يگان تشکيل و با هماهنگي قضايي در يک اقدام غافلگيرانه هر دو نفر دستگير شدند.

متهمان دستگير شده در بازجويي‌هاي پليسي به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که قاتل متوجه رابطه تلفني مقتوله با همسرش مي‌شود و با هماهنگي همسرش با يک قرار صوري مقتول را به منزلش مي‌کشاند.

قاتل پس از کشاندن مقتول در منزلش مخفي شده و چاقويي که در دست داشته چند ضربه به ناحيه سر و بدن وي زده و بدن نيمه جانش را در زير زمين دفن کرده و خودرويش را در رباط کريم رها مي‌کند.

سرهنگ عليزاده فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم غرب استان تهران به جوانان توصيه کرد: روابط آزاد و غيرمتعارف دختر و پسر نه تنها طرفين را به شناخت مورد نياز نمي‌رساند بلکه سبب محروميت از ازدواج مناسب و در خور شأن آنان مي‌شود آلوده شدن در اين نوع روابط جواناني را که بايد در بهترين مقطع از سن خود به دنبال آموختن علم و کسب تجربه براي آينده خويش باشند در اضطراب و هيجانات بي‌اساس نگه مي‌دارد و با ايجاد فشارهاي روحي و تشويش‌هاي دروني آرامش را از آنان سلب مي‌کند.

 

دیدگاه‌ها

tabassom1993 1393/02/13 - 11:12

چی بگم والا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا