کنار گذاشتن تیم ملی والیبال ایران از هشت تیم برتر لیگ جهانی

یک نت ـ احتمال کنار گذاشتن تیم ملی والیبال ایران از هشت تیم برتر لیگ جهانی شوکی به این رشته ورزشی است که درآستانه دیدار با روسیه اعلام شد.
 تیم ملی والیبال

نشست سالیانه کمیته لیگ جهانی والیبال به منظور ارائه گزارش های نهایی از مرحله بین قاره ای، ارزیابی ناظران، بررسی ویدئو چلنج و تصمیم گیری در باب زمان و نحوه برگزاری و گروه بندی این رقابت ها در سه سال آینده روز جمعه 27 تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، گزارش ناظران فدراسیون بین المللی والیبال از ایران مبنی بر ممنوعیت حضور زنان در سالن برگزاری مسابقات، تحت عنوان «بحث پیرامون وضعیت ایران» نیز در دستور بررسی این نشست قرار دارد تا اعضا درباره آن گفتگو کرده و در نهایت به تصمیم قطعی برسند.

بنابر این گزارش، با توجه به نقطه نظرات مسئولین فدراسیون بین المللی و ارزیابی نظرات اعضای کمیته لیگ جهانی که این روزها در حاشیه مرحله نهایی مسابقات از آنها به گوش می رسد، برکناری از رقابت های دسته یک لیگ جهانی یا اخذ تعهد برای حضور زنان در سالن مسابقات ، از جمله خروجی های این جلسه برای والیبال ایران خواهد بود.

مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال از امروز(چهارشنبه ) با حضور 6 تیم در سالن 9 هزار نفری نلسون ماندلا شهر فلورانس ایتالیا آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در دور نخست این رقابت ها با تیم های برزیل و روسیه در گروه دوم رقابت خواهد کرد و تیم های ایتالیا (میزبان)، آمریکا و استرالیا نیز در گروه اول به مصاف یکدیگر می روند.

منبع : روابط عمومي فدراسيون واليبال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده