رفتن به محتوای اصلی

امريكا با داعش جنگ مي كند /عكس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ ماه گذشته آمریکا صد ها تن از کارشناسان نظامی خود را در بغداد مستقر می کند تا در کنار ارتش عراق از پیشروی های داعش در مناطق شمالی جلوگیری کند. به دنبال این اقدام ایالات متحده آمریکا هواپیماهای بدون سرنشین را بر فراز آسمان بغداد و موصل به پرواز در می آورد تا پایگاه های نظامی تروریست های داعش را شناسایی کرده و از میزان قدرت دفاعی این گروهک اطلاعات بدست آورند.
امريكا با داعش جنگ مي كند /عكس

پایگاه خبری المسله اعلام کرد:  ماه گذشته آمریکا صد ها تن از کارشناسان نظامی خود را در بغداد مستقر می کند تا در کنار ارتش عراق از پیشروی های داعش در مناطق شمالی جلوگیری کند. به دنبال این اقدام  ایالات متحده آمریکا هواپیماهای بدون سرنشین را بر فراز آسمان بغداد و موصل به پرواز در می آورد تا پایگاه های نظامی تروریست های داعش را شناسایی کرده و از میزان  قدرت دفاعی این گروهک اطلاعات بدست آورند.

 این پایگاه خبری درادامه می نویسد: بعد از رایزنی هایی که بین مقامات عراق و آمریکا صورت گرفت ایالات متحده آمریکا موافقت خود را برای حملات هوایی اعلام کرد ولی هرگونه اقدام زمینی در این خصوص را نپذیرفت.

 در این میان  که داعش در موصل که دارای صد ها کیلومتر مرز مشترک با سوریه است، اعلام خلافت می کند آمریکا برای اینکه  بتواند نتیجه رضایت بخشی از عملیات هوایی بدست آورد اعلام کرد که پایگاه های نظامی تروریست ها در مرز سوریه با عراق را هم هدف حملات هوایی قرار خواهد داد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا