اسرائیل مظلوم ترین کشور دنیا

یک نت ـ یکی از زیبا ترین ومهمترین آموزه‌های اسلامی دوری از ظلم و پایبندی به عدالت و اعتدال در رفتارهای اجتماعی و تعامل با دیگران است . در جایجای متون اسلامی مطالب بسیار مهمی در خصوص عدالت دیده می شود. عدالت در آموزه‌های اسلامی به اندازه‌ای مهم ومورد تاکید است که حتی حقوق روشنی برای حیوانات بر دوش انسانهای مشخص شده است؛ از این رو انسانها حتی در برخورد با حیوانات مجاز به زیر پا گذاشتن این حقوق نیستند.
اسرائیل مظلوم ترین کشور دنیا

یکی از زیبا ترین ومهمترین آموزه‌های اسلامی دوری از ظلم و پایبندی به عدالت و اعتدال در رفتارهای اجتماعی و تعامل با دیگران است . در جایجای متون اسلامی مطالب بسیار مهمی در خصوص  عدالت دیده می شود. عدالت در آموزه‌های اسلامی به اندازه‌ای مهم ومورد تاکید است که حتی حقوق روشنی برای حیوانات بر دوش انسانهای مشخص شده است؛ از این رو انسانها حتی در برخورد با حیوانات مجاز به زیر پا گذاشتن این حقوق نیستند.

جهان مدرن و بی ارزشی عدالت

هرچند عدالت و پایبندی به اصول ارزش‌ها یکی از خواسته‌های ارزشمند فطرت انسانی به حساب می‌آید، ولی متأسفانه با وارونه شدن نیازها و از بین رفتن فطرت الهی در وجود اشخاص،‌ نیاز به عدالت و مهرورزی در بین توده‌های انسانی جای خود را به ظلم و استکبار وگردنکشی و ظلم داده است؛  چرا که براحتی دیده می‌شود حقوق مسلم و به حق افراد به دلایل واهی لگد مال می‌شود. دردنیا مدرن کشورهای حامی خقوق بشر که حقوق به حق حیوانات راخوب می‌بینند حقوق انسانی را به ورطه فراموشی می‌سپارند.

حقوق اسرائیل بر سایرملل

یکی از مهمترین رسالت‌های امپراطوری های تبلیغاتی و ارباب رسانه‌ای دنیا مظلوم جلوه دادن اسرائیل و و سر پوش گذاشتن بر اعمال و رفتارهای شنیع و غیر انسانی این رژیم نامشروع است. سؤالی که در این خصوص مطرح می‌شود این است که چه چیزی باعث این همه امتیاز دهی به این رژیم شوم شده است. در ادامه  به مؤلفه‌هایی اشاره می‌کنیم که برتری و حقوق واجب اسرائیل را بر سایر ملل ثابت می کند.

1-برتری جان ومال رژیم صهیونیستی

بااندک توجهی به روشنی می توان این برتری و حقوق مسلم  حاکم در سرزمین های اشغالی را مشاهد کرد. چرا که اگر یک نوجوان مظلوم فلسطینی به خود جرأت دهد و در مقابل تانک‌های اسرائیل سنگی از زمین بلند کند محکوم به مرگ و سوختن می‌شود  و لازم است که خون او بر زمین ریخته شود؛ چرا که در مقابل برترین انسانهای دنیا به خود جرأت ایستادگی و غیرت ورزی داده است. خداوند متعال این باور برتری بینی قوم یهود را اینچنین بیان فرموده و محکوم می نماید:

« وَ قالَتِ الْيَهُودُ وَ النَّصارى‏ نَحْنُ أَبْناءُ اللَّهِ وَ أَحِبَّاؤُهُ قُلْ فَلِمَ يُعَذِّبُكُمْ بِذُنُوبِكُمْ بَلْ أَنْتُمْ بَشَرٌ مِمَّنْ خَلَقَ يَغْفِرُ لِمَنْ يَشاءُ وَ يُعَذِّبُ مَنْ يَشاءُ وَ لِلَّهِ مُلْكُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ ما بَيْنَهُما وَ إِلَيْهِ الْمَصير[مائده/18]يهود و نصارى گفتند: «ما، فرزندان خدا و دوستان (خاصّ) او هستيم.» بگو: «پس چرا شما را در برابر گناهانتان مجازات مى‏كند؟! بلكه شما هم بشرى هستيد از مخلوقاتى كه آفريده هر كس را بخواهد (و شايسته بداند)، مى‏بخشد و هر كس را بخواهد (و مستحق بداند)، مجازات مى‏كند و حكومت آسمانها و زمين و آنچه در ميان آنهاست، از آن اوست و بازگشت همه موجودات، به سوى اوست».

2- قوم یهود تنها کسانی که به بهشت می‌روند

در باور صهیونیستی هیچ امتی برتر از نسل یهود وجود  ندارد و تمام ارزش و امتیازات  مختص به این نسل می باشد از این رو در دنیا  هیچ کشور و یا امتی دارای ارزش و امتیاز قوم یهود نیست. به همین جهت  تنها کسانی که می‌توانند به بهشت و رضوان الهی دست یابند تنها اینان هستند؛ از این رو حق دارند که به هر نحوی که می پسنند خون دیگران را بر زمین بریزند یا اینکه سرزمینی را به زور اشغال نماند.« وَ قالُوا لَنْ يَدْخُلَ الْجَنَّةَ إِلاَّ مَنْ كانَ هُوداً أَوْ نَصارى‏ تِلْكَ أَمانِيُّهُمْ قُلْ هاتُوا بُرْهانَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صادِقينَ[بقره/111] آنها گفتند: «هيچ كس، جز يهود يا نصارى، هرگز داخل بهشت نخواهد شد.» اين آرزوى آنهاست! بگو: «اگر راست مى‏گوييد، دليل خود را (بر اين موضوع) بياوريد!»

2- برتری ثروت و وحریص تر بودن به مال دنیا

از جمله ملاک و معیارهای که در معادلات سیاسی موجب برتری رژیم صیونیستی شده است؛ موضوع داشتن قدرت وثروت حرص بیشتر به مال دنیا ست. در معادلات سیاسی هر کشوری که از قدرت و ثروت بیشتری برخوردار باشد و بتواند منافع نامشروع امریکاه این حکومت جهان خوار را تأمین نماید، مجوز خونریزی و به یغما بردن مال کشور های ضعیف را دریافت می نماید که در این بین رژیم منحوس اسرائیل بیشترین مجوزات را دریافت نموده است. « وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‏ حَياةٍ وَ مِنَ الَّذينَ أَشْرَكُوا يَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَ ما هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذابِ أَنْ يُعَمَّرَ وَ اللَّهُ بَصيرٌ بِما يَعْمَلُون[]و آنها را حريص‏ترين مردم- حتى حريصتر از مشركان- بر زندگى (اين دنيا، و اندوختن ثروت) خواهى يافت (تا آنجا) كه هر يك از آنها آرزو دارد هزار سال عمر به او داده شود! در حالى كه اين عمر طولانى، او را از كيفر (الهى) باز نخواهد داشت. و خداوند به اعمال آنها بيناست.»

3- پیمان شکنی و قساوت قلب

از جمله ملاک و معیار های که موجب عطای مجوز خونریزی به رژیم صیونیستی اسرائیل شده است.  میزان پیمان شکنی‌های است که انجام داده اند از سالایان دور قوم یهود مدال پیمان شکنی و دوری از شریعت را داشته‌اند از این رو این سبقه تاریخی باعث شده است خود را ملزم به رعایت وپایبندی به پیمانی نبینند.

فَبِما نَقْضِهِمْ ميثاقَهُمْ لَعَنَّاهُمْ وَ جَعَلْنا قُلُوبَهُمْ قاسِيَةً يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ وَ نَسُوا حَظًّا مِمَّا ذُكِّرُوا بِهِ وَ لا تَزالُ تَطَّلِعُ عَلى‏ خائِنَةٍ مِنْهُمْ إِلاَّ قَليلاً مِنْهُمْ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَ اصْفَحْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنين[مائده/13]ولى بخاطر پيمان‏شكنى، آنها را از رحمت خويش دور ساختيم و دلهاى آنان را سخت و سنگين نموديم سخنان (خدا) را از موردش تحريف مى‏كنند و بخشى از آنچه را به آنها گوشزد شده بود، فراموش كردند و هر زمان، از خيانتى (تازه) از آنها آگاه مى‏شوى، مگر عده كمى از آنان ولى از آنها درگذر و صرف نظر كن، كه خداوند نيكوكاران را دوست مى‏دارد!»

سخن آخر

اگر دیده می شود رژیم منحوس اسرائیل براحتی خون کودکان و زنان بی پناه را بر زمین می ریزد و مدعیان حقوق بشر و مدافعان دفاع از حقوق زنان لام تا کام لب نمی گشایند، بیشتر به خاطر این است که ایشان قبلاً مجوز خون ریزی را به خاطر قساوت قلب وبرتری برتری جویی دریافت کرده‌اند و اینهایند که خونشان از سایر افراد با ارزشتر است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده