دانلود فیلم آموزش بستن شال و روسری

یک نت ـ دانلود رایگان فیلم آموزش بستن شال و روسری
آموزش هایی برای بستن شال

اینبار در سایت ایرانیان دانلود با یک پست ویژه در خدمت شما هستیم. آموزش بستن شال و روسری، حتمآ اکثر شما تبلیغات متنوع این آموزش را در اکثر سایت های ایرانی مشاهده کرده اید و پس از کلیک بر روی آن متوجه شدید که باید آنرا خریداری کنید. از آنجا که سایت ایرانیان دانلود همیشه سعی کرده در حد توان خود اکثر مجموعه ها و آموزش هایی را که سایت های مختلف ایرانی تنها برای خرید قرار دارند را به صورت کاملآ رایگان ارائه دهد اینبار هم یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار با نام آموزش بستن شال و روسری را برای دانلود رایگان قرار داده است. این مجموعه به صورت یک فیلم آموزشی بوده که شما با نحوه بستن انواع شال و روسری به شکل های متنوع آشنا خواهید شد. همچنین توضیحاتی را که در ادمه می خوانید متعلق به سایت فروشندگان این محصول است که جنبه تبلیغاتی داشته و نیز توضیحات بیشتر در رابطه با جزئیات آنرا بیان می کند.
مژده برای خانم های اسلامی و  مسلمان که به ظاهر خود اهمیت می دهند. اولین و تنها آموزش بستن شال و روسری برای بانوان خوش سلیقه حاوی مدل های متنوع بستن شال و روسری با ویژگی های فرهنگ ایرانیان. این محصول شما را جذاب و زیبا می نماید بیاد بسپارید که رمز ماندگاری، زیبایی و جذابیت شماست. در این مجموعه شما با چندین روش بستن شال به سبک های مختلف آشنا می شوید. در این مجموعه نحوه بستن شال کاملا ساده و به صورت تصاویر ویدئویی توضیح داده می شود. شما می توانید با آموختن این روش ها بسیار جذاب تر شوید. یکی از مهمترین عوامل زیبا به نظر رسیدن خانم های مسلمان ایرانی پوشش سر آنهاست مطمئن باشید با دیدن این مدل ها شما هرگز شال خود را به روش قبلی نمیبندید. این اموزش را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

تصاویری از محیط فیلم:

Amozesh Bastan Shal va Rosari ScreenShot 1
Amozesh Bastan Shal va Rosari ScreenShot 2

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده