وزیر اطلاعات هشدار داد

یک نت ـ وزیر اطلاعات هشدار داد
وزیر اطلاعات هشدار داد

وزیر اطلاعات هشدار داد

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات گفت: رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم تحقق و تقویت احساس امنیت در بین آحاد مردم است.

  حجت الاسلام علوی در نشست شورای تامین و برنامه ریزی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: با کسانی که بخواهند به امنیت و آسایش جامعه خدشه وارد کنند برخورد می شود و اجازه نمی دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: فرهنگ جامعه ، پشتوانه امنیت آن است و شکوفایی اقتصادی در گرو فرهنگ جهادی و مشارکت همگانی است.

وزیر اطلاعات افزود: حماسه 8 سال دفاع مقدس جلوه ای از حضور مردم در تامین امنیت کشور بود و مردم نشان دادند که همیشه با وحدت وهمدلی در مقاطع مختلف حماسه آفرین بوده اند.

علوی همچنین به جایگاه خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این استان با داشتن فرهیختگان و علمای نامی و همچنین برخورداری از فرهنگ ایمانی جزو افتخارات ایران اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: این استان با وجود داشتن 460 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان به برکت وفاق وهمدلی بین مردم و مسئولان از امنیت بسیاری برخوردار است.

خدمتگزار با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها افزود: با تلاش مضاعف مسئولان،همراهی مردم و استفاده از تمام ظرفیت استان این مرحله به بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.

هروی نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه جامعه سعادتمند و پیشرفته نیازمند امنیت است گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای تعامل با دولت سعی می کند منویات مقام معظم رهبری را در تحقق شعار امسال جامعه عمل بپوشاند.

وزیر اطلاعات امروز در ابتدای ورود به بیرجند با حضور بر گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

علوی همچنین با حجت الاسلام و المسلمین رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده