شبح سیاه در کرمان دستگیر شد

یک نت ـ شبح سیاه در کرمان دستگیر شد
شبح سیاه در کرمان دستگیر شد

شبح سیاه در کرمان دستگیر شد

هوشنگ پوررضاقلی اظهار داشت: در یکی از روزهای سرد زمستان، زن و شوهر جوانی هراسان به‌ پلیس آگاهی کرمان مراجعه کرده و خواهان رسیدگی سریع به شکایتشان بودند.

وی عنوان کرد: زن و شوهر شاکی عنوان کردند که نیمه شب یکی از آخرین روزهای زمستان در اتاق خوابشان در حال استراحت بودند ‌که متوجه حضور شبح سیاه با یک قمه بالای سرشان شدند.

پوررضاقلی ابراز داشت: مرد خانه‌ به سوی شبح سیاه حمله‌ور شده و شبه سیاه با قمه به مرد خانه حمله برده و بعد از زمینگیر کردن وی از محل فرار کرد.

وی خاطرنشان کرد: زن و شوهر جوان متوجه کاپشنی شدند که از شبح به جا مانده بود و با جستجوی آن یک کارت ملی به نام «رضا - ن» یافتند.

پوررضاقلی ابراز داشت: به گفته این زن و شوهر جوان قبل از اینکه بقیه مشخصات را بخوانند‌، شبح دوباره وارد خانه شده و با تهدید قمه کاپشن خود را پس گرفته و فرار می‌کند. 

رئیس پلیس آگاهی کرمان گفت: پس از ثبت اظهارات زن و شوهر جوان، بلافاصله با هماهنگی قضایی تحقیقات گسترده پلیس آغاز شد‌.

پورضاقلی اظهار داشت: از آنجایی که ‌زمان‌ در این پرونده حرف اول را می‌زد، می‌طلبید تا قبل از تکرار این موضوع، شبح سیاه دستگیر شود.

وی بیان داشت: پلیس با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی پس از هفت شبانه‌روز تلاش مداوم ‌شبح سیاه را دستگیر کرد.

پوررضاقلی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های صورت گرفته از این متهم 28 ساله‌، مشخص شد وی اعتیاد به ماده روانگردان شیشه داشته و علت ورود به خانه را ناتوانی تشخیص منزل مسکونی خود با خانه این زوج جوان در پی مصرف شیشه عنوان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع با توجه به تشخیص متهم در جا گذاشتن کاپشن و مدارک هویتی و برگشت وی برای پس گرفتن آن در همان لحظه از سوی پلیس و دستگاه قضایی رد می‌شود.

پوررضاقلی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، متهم به ورود و هتک حرمت به یک بانوی دیگر اعتراف کرد که با دعوت از شاکی و قرار دادن متهم با لباس بازداشتگاه در میان چهار بازداشتی دیگر‌، بلافاصله مورد شناسایی شاکی قرار گرفت‌.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930107000002#sthash.CFb5bHrI.dpuf

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده