پیروزی طلایی‌پوشان سپاهان با تعویض طلایی

یک نت ـ سپاهان در خانه و در دومین دیدار آسیایی خود توانست برابر الهلال عربستان به پیروزی برسد.
پیروزی طلایی‌پوشان سپاهان با تعویض طلایی

سپاهان در خانه و در دومین دیدار آسیایی خود توانست برابر الهلال عربستان به پیروزی برسد.

 

دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که با برتری 3 بر 2 نماینده کشورمان پایان یافت.

بولکو(18)،  مهدی شریفی(72) و جواهیر سوکای(90)  برای سپاهان و کاستیلو(28) و دیاگو فینیز(33) برای الهلال گلزنی کردند.

نیمه نخست:

در شرایطی که سپاهان از آغاز نسبتا بازی را در اختیار داشت در دقیقه 8 مهاجمان الهلال وارد محوطه جریمه شدند و در نهایت نصیر شمرانی دروازه رحمان احمدی را هدف گرفت اما توپ با تیر دروازه برخورد کرد و خطر از دروازه سپاهان دور شد.

در شرایطی که بارندگی روی کیفیت این بازی تاثیر گذاشته بود، در دقیقه 18 محرم نویدکیا با یک پاس به موقع ادوین بولکو را صاحب توپ کرد و او نیز دروازه فیض حسین را گشود.

لغزنده بودن زمین باعث شد وقتی رحمان احمدی قصد دور کردن توپ از مقابل دروازه‌اش را داشت آن را ناخودآگاه به شکل پاس به بازیکن الهلال داد که این بازیکن هم نتوانست از موقعیت بادآورده استفاده کند و توپ به بیرون رفت.

در ادامه کار و در دقیقه 28 کاستیلو روی ضربه ارسالی کرنر با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد تا این بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

در دقیقه 33 یکبار دیگر بازیکنان الهلال صاحب کرنر شدند و این بار دیاگو فینیز کرنر را ارسال کرد که به صورت مستقیم وارد دروازه سپاهان شد.

چند دقیقه بعد یاسر القحطانی در حالی که در شرایط تک به تک با احمدی قرار داشت کمی دیرتر از او به توپ رسید.

سپاهانی‌ها پس از عقب افتادن از حریف بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند حمله نصفه و نیمه را هم تدارک دیدند اما به سرانجام نرسید تا با شکست به رختکن بروند.

نیمه دوم:

در دقیقه 63 بازی سپاهانی‌ها در میانه میدان توپ را لو دادند و شمرانی پس از گرفتن توپ دوساری را صاحب توپ کرد ولی او نتوانست از پس احمدی بر بیاید و توپ به کرنر رفت اما این بار کرنر الهلالی‌ها راهی به دروازه سپاهان نداشت.

در دقیقه 69 هادی عقیلی توپ را به تک مهاجم سپاهان رساند و در این صحنه مهدی شریفی در محوطه جریمه شارژ شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 71 مهدی شریفی دوباره پشت محوطه جریمه شد و با یک چرخش توانست با یک شوت توپ را به جایی از دروازه بفرستد که دروازه‌بان الهلال نتواند کاری کند و بازی به تساوی کشیده شود.

جواهیر سوکای در دقیقه 76 با یک شوت دروازه الهلال را تهدید کرد و توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد یاسر الشهرانی با دست مقابل توپ بازیکن سپاهان ایستاد و داور برای سپاهان پنالتی گرفت اما هادی عقیلی توپ را به بیرون زد.

محرم نویدکیا در دقیقه 90 یک بار دیگر با پاس مناسب مهاجمان تیمش را صاحب توپ کرد و این بار جواهیر سوکای بازیکن تعویضی سپاهان بود که صاحب توپ شد و دروازه الهلال را باز کرد تا سپاهان با برتری 3 بر 2 در این بازی 3 امتیازی شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده