برگزاری جام صادق گودرزی در منطقه دودانگه

یک نت ـ یک دوره مسابقات کشتی آزاد تحت عنوان جام صادق گودرزی قهرمان جهان و المپیک برگزار می‌شود.
برگزاری جام صادق گودرزی در منطقه دودانگه

یک دوره مسابقات کشتی آزاد تحت عنوان جام صادق گودرزی قهرمان جهان و المپیک برگزار می‌شود.

در شرایطی که پس از خداحافظی صادق گودرزی مسئولان کشتی ملایر و استان همدان تاکنون اقدامی برای قدردانی از افتخارآفرینی‌های این دارنده مدال نقره المپیک و جهان انجام نداده‌اند، مسئولان ورزش و هیئت کشتی شهر چهاردانگه یکی از مناطق توابع تهران برای پیشرفت کشتی این منطقه و بالا بردن کلاس فنی و تاکتیکی کشتی‌گیران آزادکار جوان و بزرگسال این شهر با حمایت مالی بخش خصوصی یک دوره مسابقه ده جانبه با حضور تیم‌های مطرح پایتخت در حضور چهره‌های مطرح کشتی جهان و المپیک برگزار خواهد کرد.

این مسابقات چهارشنبه 21 اسفندجهت توسعه  ورزش کشتی و تقدیر از زحمات این قهرمان ملی در خانه کشتی گلشهر چهاردانگه واقع در جنوب تهران برگزار خواهد شد.

مدعیان اوزان هشت‌گانه طبق بخش‌نامه مسابقات که برای تیم‌های میهمان فرستاده شده است، در اوزان  57، 61، 65، 70 ، 74، 86، 97 و 125 با 2 کیلو‌گرم ارفاق  به مصاف هم خواهند رفت. جوایز نقدی نیز به ترتیب تیم اول مبلغ 600 هزار تومان، تیم دوم 400 هزار تومان و تیم سوم هم 300 هزار تومان خواهد بود.

در این دوره از مسابقات چهره‌های شاخصی همچون محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی، عبدالله عزیزی سرپرست هیئت کشتی تهران، محسن کاوه مدیر تیم‌های کشتی آزاد تهران، تقی اکبرنژاد مربی سابق تیم ملی، حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی، حمید سوریان قهرمان جهان و المپیک، امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک، مهدی تقوی قهرمان جهان و برخی دیگر از نفرات سرشناس به عنوان میهمان ویژه نظاره‌گر تلاش مدعیان جام گودرزی خواهند بود.

منبع : تسنیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده