رفتن به محتوای اصلی

اسپانیا 1 - 0 ایتالیا؛ برد نه چندان مقتدرانه ماتادور ها

تاریخ انتشار:
یک نت ـشاگردان دل بوسکه در روزی که ایتالیا با ترکیبی ناقص در مقابل آنها ظاهر شده بود، توانستند با تک گل پدرو رودریگوئز، این تیم را شکست دهند.
اسپانیا 1 - 0 ایتالیا؛ برد نه چندان مقتدرانه ماتادور ها

شاگردان دل بوسکه در روزی که ایتالیا با ترکیبی ناقص در مقابل آنها ظاهر شده بود، توانستند با تک گل پدرو رودریگوئز، این تیم را شکست دهند.

 

چزاره پراندلی، سرمربی تاکتیکی تیم ملی ایتالیا، برای رویارویی با قهرمان جهان در مادرید، به نیمی از بازیکنان خودش استراحت داده بود و سعی کرد به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند، میدان دهد.

در آن سوی میدان، ویسنته دلبوسکه ترکیبی را به میدان فرستاده بود که احتمالا ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل می باشد.

بازی مطابق انتظار با در اختیار گرفتن مالکیت توپ توسط اسپانیا آغاز شد اما السیو چرچی، وینگر سرعتی باشگاه تورینو، با زدن توپ به تیرک دروازه ایکر کاسیاس، اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد.

پس از این حمله، اسپانیا کمی به مهمانش فشار آورد و ضربات کاستا و اینیستا، با واکنش خوب جی جی بوفون همراه شدند.

ایتالیا هم در یک ضد حمله از پیش تمرین شده موقعیت خوبی را توسط پابلو اوسوالدو بدست آورد که ضربه وی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. کار در ادامه متعادل دنبال شد و اسپانیا با وجود در اختیار داشتن توپ، نمی توانست دروازه آتزوری را آن طور که باید مورد تهدید قرار دهد.

با شروع نیمه دوم، تعویض های زیاد پراندلی و دل بوسکه، عملا بازی را از حالت اصلی خودش خارج کرد و 45 دقیقه دوم بازی افت و خیز چندانی نداشت.

هر چند ماتادور ها در ده دقیقه اول نیمه، فشار خوبی را بر روی دروازه ایتالیا آوردند و بوفون مانع گلزنی تیاگو و سیلوا شد. سرانجام در یک پاسکاری زیبا، پدرو رودریگوئز با بوفون تک به تک شد و توانست در دقیقه 63 ام، تیمش را پیش بیاندازد.

پس از این گل، بازی بیشتر در وسط میدان دنبال شد و حتی تلاش های دقایق پایانی شاگردان پراندلی برای زدن گل تساوی، نتیجه ای در بر نداشت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا