ایران 1 - گینه 2 / برای جام جهانی خیلی خیلی کار داریم!

یک نت ـ ترکیب تیم ملی ایران: دنیل داوری( علیرضا حقیقی 75)، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری( خسرو حیدری 45)، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، قاسم حدادی فر(احسان حاج صفی87)، جواد نکونام، مسعود شجاعی(علیرضا جهانبخش 45) ، اشکان دژاگه( کریم انصاری فر 87)، مجتبی جباری( مهرداد بیت آشور 45) و رضا قوچان نژاد
ایران 1 - گینه 2 / برای جام جهانی خیلی خیلی کار داریم!

ترکیب تیم ملی ایران:

دنیل داوری( علیرضا حقیقی 75)، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری( خسرو حیدری 45)، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، قاسم حدادی فر(احسان حاج صفی87)، جواد نکونام، مسعود شجاعی(علیرضا جهانبخش 45) ، اشکان دژاگه( کریم انصاری فر 87)، مجتبی جباری( مهرداد بیت آشور 45)  و رضا قوچان نژاد

شرح گل:
دقیقه 34: شوت از راه دور کوین کونستانت بازیکن تیم میلان در حالی که انتظار میرفت داوری به راحتی آن را مهار کند با اشتباه عجیب این بازیکن به تور دروازه چسبید
دقیقه 35: ابراهیم ترائوره با یک حرکت زیبا به پشت محوطه جریمه تیم ملی رسید و ضربه این بازیکن را داوری تنها نظاره کرد تا گل دوم گینه هم به ثمر برسد
دقیقه 54: حرکت اشکان دژاگه از سمت راست و پاس او با سوتی زیبای جهانبخش به رضا قوچان نژاد رسید و این بازیکن بار دیگر برای تیم ملی کشورمان گلزنی کرد.

شرح بازی:

س از اینکه تیم کشورمان با نمایشی ضعیف، نیمه نخست را با دو گل به حریف واگذار کرددرآغاز نیمه دوم کی روش که نتیجه را از دست رفته می دید تغییراتی را ایجاد کرد و مهرداد بیت آشور، خسرو حیدری و علیرضا جهانبخش را به جای پژمان منتظری، مجتبی جباری و مسعود شجاعی به میدان فرستاد.

در دقیقه 34 این دیدار شوت از پشت محوطه جریمه، کوین کونستانت با اشتباه عجیب دنیل داوری روبرو شد و درون دروازه ایران قرار گرفت.

یک دقیقه پس از آن ابراهیم ترائوره کاپیتان گینه با ضربه ای سنگین گل دوم میهمان را به ارمغان آورد که بازهم داوری نتوانست واکنشی از خود نشان دهد تا در نهایت نیمه نخست این دیدار با دو گل به سود گینه همراه شود.

درنیمه دوم تیم ایران با حرکات خسرو حیدری و اشکان دژاگه در جناح راست نمایش بهتری داشت و بارها دروازه گینه را به خطر انداخت تا اینکه دردقیقه 54، پاس اشکان دژاگه در محوطه جریمه به رضا قوچان نژاد رسید که این مهاجم توانمند با ضربه ای زمینی، یکی از گل های خورده را جبران کرد.

ملی پوشان کشورمان در ادامه فرصت های دیگری برای گلزنی داشتند که از دست رفت ولی در مقابل مهاجمان گینه در ضد حملات بارها خطر ساز شدند.

عملکرد بسیار ضعیف خط دفاعی و آماده نبودن دنیل داوری از مهمترین نکات این دیدار بود که به طور یقین کارلوس کی روش را برای برطرف کردن آن به فکر فرو می برد.

در نهایت تیم ایران نتیجه را 2 بر یک واگذار کرد تا نشان دهد برای حضوری موفق در جام جهانی نیاز به دیدارهای تدارکاتی بیشتری دارد.

منبع : ای اسپورت

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده