رفتن به محتوای اصلی

لمپارد: دروگبا عصبی شده، هیچکس اندازه دروگبا گل مهم نزده است

تاریخ انتشار:
یک نت ـهم بازی سابق دیدیر دروگبا از احساسات مهاجم ساحل عاجی پیش از بازی با تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپا می گوید.
لمپارد: دروگبا عصبی شده، هیچکس اندازه دروگبا گل مهم نزده است

هم بازی سابق دیدیر دروگبا از احساسات مهاجم ساحل عاجی پیش از بازی با تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، دروگبا، بازیکنی که بین سال های 2004 تا 2012 هشت سال موفقیت آمیز را در استمفوردبریج سپری کرد، قرار است شب چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم سابق خود بازی کند.

 

لمپارد به چلسی تی وی گفت:"پس از قرعه کشی به او پیام زدم چون هنوز با هم در ارتباط هستیم." 

"خوشحال بود اما در واقع کمی عصبی شده بود چون می گفت که بازگشت به استمفوردبریج برایش سخت است. دروگبا هنوز به چلسی به عنوان خانه و عشق خود نگاه می کند." 

"من به او گفتم که وقتی به اینجا می آیی حمایت بی نظیری از سوی هواداران خواهی داشت، قطعا از آن در هر دو بازی لذت می بری. مطمئنم که این گونه خواهد بود. قرعه برای ما شرایط اجتناب نا پذیری را رقم زد. رخ دادن اینجور اتفاقات در فوتبال شگفت انگیز است." 

"شما بازگشت یک اسطوره را می بینید و قطعا به یاد آخرین بازی که برای ما انجام داد می افتید. آن دو روز  با اختلاف چند میلیون مایلی بهترین لحظات فوتبالی من هستند. از اول تا آخر واقعا باور نکردنی بود و همه هواداران به هم می گویند: "وقتی آن لحظه را دیدی کجا بودی؟'" 

" اما این همه ماجرا نیست. او در فینال ها و بازی های بزرگ بسیاری با ما بود. در رختکن و پشت صحنه دروگبا یک رهبر واقعی بود و مردم آن را نمی توانستند ببینند. قطعا برای او دلتنگ شده ایم، او خیلی خیلی بازیکن کاملی بود." 

"او بهترین بازیکنیست که در بازی های بزرگ کنارش بوده ام. بازیکنان خوب زیادی وجود دارد، اما دروگبا دائما در فینال ها گل می زد و به موقع به داد تیم می رسید." 

"من در برابر بازیکنان بزرگی بازی کرده ام و شاید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین آنان بوده اند، اما بدون شک او نیز در این جمع حضور دارد." 

زمانی که دروگبا تصمیم گرفت شانس را در جایی دیگر امتحان کند، لمپارد در استمفورد بریج ماند و در ادامه بیش از 600 بازی رسمی در کارنامه اش ثبت شده است. 

لمپارد ادامه داد:" من عاشق اینم که قهرمان جام های بیشتری شوم." 

" مجموعه ای نسبتا کامل از همه جام ها دارم، که بسیار عالی است، اما وقتی انگیزه این را ندارید که بعد از باخت منتظر بمانید و سخت تمرین کنید تا جزوی از تیم برنده در بازی بعدی باشید، رنج می برید. من قطعا این تمایل را از دست نداده ام. این تنها چیزیست که در واقع به خود شما بستگی دارد."

منبع : طرفداری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا