قلعه‌نویی: عده‌ای با من مشکل دارند و دین و مملکت‌شان را در نظر نمی‌گیرند

یک نت ـ امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار این تیم با الشباب اظهار داشت:
قلعه‌نویی: عده‌ای با من مشکل دارند و دین و مملکت‌شان را در نظر نمی‌گیرند

امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار این تیم با الشباب اظهار داشت: معمولاً در تورنمنت‌هایی مانند لیگ قهرمانان بازی اول بسیار مهم است ولی ما امیدواریم که با حضور هواداران خود بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی افزود: خوشبختانه چند نفر از بازیکنان ما را که در اختیار نداشتیم به ترکیب رسیده‌اند. آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری می‌توانند بازی کنند و ایمان مبعلی نیز به ما اضافه شده است. هرچند هاشم بیک‌زاده را در اختیار نداریم و باید فکر کنیم که چه بازیکنی را می‌توانیم به جای او به زمین بفرستیم. از آنجایی که بازی در ایران است تلاش می‌کنیم تا با یک بازی منطقی و تاکتیکی 3 امتیاز را کسب کنیم.

قلعه‌نویی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار عنوان کرد: نتیجه دست خدا است و ما تلاش می‌کنیم که پیروزی شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشنهادی میلیاردی که عنوان می‌شود دریافت کرده است، گفت: برای من این موضوع جای تاسف دارد. عده‌ای با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند ولی نه خدا را در نظر می‌گیرند و نه حس ملی دارند. همیشه در چنین موقعیت‌هایی این حرف‌ها در مورد من زده می‌شود و نمی‌دانم اگر قرارداد میلیاردی در میان است چرا خودمان خبر نداریم؟!

وی اضافه کرد: اینها که چنین حرف‌هایی می‌زنند نه به مملکت‌شان اهمیت می‌دهند و نه به دین‌شان. اینها به فکر قلعه‌نویی نیستند، حداقل به فکر مملکت‌شان باشند. ما دیداری داریم که ملی محسوب می‌شود.

قلعه‌نویی از صحبت در مورد اظهارات مایلی‌کهن خودداری کرد.

منبع : تسنیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده