مریلا زارعی و حاتمی‌کیا خادم افتخاری شدند+عکس

یک نت ـ مریلا زارعی و حاتمی‌کیا خادم افتخاری شدند+عکس
مریلا زارعی و حاتمی‌کیا خادم افتخاری شدند+عکس

مریلا زارعی و حاتمی‌کیا خادم افتخاری شدند+عکس

کارگردان فیلم "چ" با حضور در حرم مطهر كريمه اهل ‌بيت(س) نشان خادمي افتخاري این آستان مقدس را دریافت کرد.

به گزارش مهر از قم، ابراهیم حاتمی‌کیا غروب جمعه در حاشیه حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم كه امروز اين توفيق نصيب من شد تا بار ديگر به حرم كريمه اهل بيت(ع) مشرف شوم.

وی ادامه داد: من از كودكی در اين مكان‌ها چشم باز كرده‌ام و در اين محوطه‌ها بزرگ شده‌ام و امروز خدا را شاكرم كه به افتخار خادمی حرم مطهر كريمه اهل بيت(ع) نائل‌ آمدم و حضرت معصومه(س) ما را به نوكری خود قبول كرد.
 

توفیق زیارت حرم حضرت معصومه برايم مفهوم بزرگي دارد

مريلا زارعي، برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر نيز که به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشكر می‌كنم كه اين موقعيت را براي ما فراهم كردند تا امروز در اين مكان مقدس حضور داشته باشیم.

وی گفت: بنده به واسطه بازي در دو فيلم سينمايي (چ) و (شيار ۱۴۳) در اين هفته توفيق حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) و همچنين حرم حضرت معصومه(س) را داشتم.

بازیگر فیلم "شیار ۱۴۳" همچنين افزود: اميدوارم كه همه آرزوي دردمندان دوا شود و همه بيماران نيز به واسطه دعاهايي كه در اين حرم صورت مي‌گيرد، شفا يابند.
 

وي با بيان اينكه خوشحالم از اينكه امروز حضرت معصومه(س) ما را به زيارت خود طلبيد، افزود: من اولين بار است كه وارد اين صحن و سرا مي‌شوم و اين را افتخار بزرگي براي خود مي‌دانم.
زارعی ادامه داد: خوشحالم بعد از اين همه سال كه در اماكن متبركه حضور يافتم امروز اجازه ورود به حرم مطهر حضرت معصومه(س) را دريافت نمودم كه اين توفيق برايم مفهوم بزرگي دارد.
 

سعید راد نيز كه در اين مراسم حضور داشت، اظهار كرد: ما از کودکی سينه زن امام حسين(ع) بوديم و در تمام عمر نيز در چنين مكان‌های مقدسی رشد پيدا كردیم.

بازیگر فیلم "چ" گفت: خدا را شاكرم كه امروز به زيارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ‌آمدم و در طول مسير كه به حرم مي‌آمدم خدا را شكر مي‌كردم كه امروز اين توفيق نصيب من شده است.
 

استقبال خوب از فیلم "چ" در مشهد و قم

همچنين تهيه كننده فيلم "چ" نيز در اين مراسم اظهار داشت: فيلم "چ" در استانهاي مشهد و قم براساس اطلاعاتي كه بدست آورديم با استقبال خوب مردم مواجه شد و مردم اين فيلم را به واسطه معطر بودن آن به نفس امام و شهدا دوست داشتند.

مهدی کریمی گفت: پابوسی حرم مطهر امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اين هفته نصيب ما شد كه براي ادامه كار به ما قوت قلب مي‌دهد.

۱۵ هزار شهروند قمی فیلم‌های فجر را دیدند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نيز در اين مراسم اظهار داشت: دومين جشنواره فيلم فجر در استان قم به مدت ۱۰ روز برگزار شد كه در اين مدت تعداد ۱۵ هزار نفر از شهروندان قمي براي ديدن فيلم‌هاي جشنواره به سالن سينما آمدند.

حامد حجتي گفت: دومين جشنواره فيلم فجر در استان قم مردم را با سينما آشتی داد كه اين آشتی به واسطه حضور اثرگذار دو فيلم (چ) و (شيار ۱۴۳) بوده است.

وی با بيان اينكه در طول مدت برگزاری جشنواره، ۲۰ فيلم اكران شد، افزود: نقطه عطف جشنواره فيلم فجر در استان قم فيلم‌هاي چ و شيار ۱۴۳ بود كه مخاطبان بسياري را به سالن سينما كشاند.
 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده