کلوپ: مارکو رویس آماده بازگشت است

یک نت ـ مارکو رویس فوق ستاره آلمانی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند بار دیگر آمادگی خود را جهت حضور در میادین فوتبال به دست آورده است.
کلوپ: مارکو رویس آماده بازگشت است

مارکو رویس فوق ستاره آلمانی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند بار دیگر آمادگی خود را جهت حضور در میادین فوتبال به دست آورده است.

به گزارش سروریس بین المللی وب سایت گل، یورگن کلوپ سرمربی موفق تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در صحبت هایی اعلام کرد که مارکو رویس فوق ستاره 24 ساله تیمش که در جریان پیروزی 5-1 زنبورها برابر وردربرمن در ماه گذشته، دچار پارگی عضلانی شده بود. بار دیگر آمادگی لازم را برای حضور در میادین فوتبال به دست آورده است.

" مارکو رویس حالش خوب است و در تمرینات با صد در صد آمادگی تمرین می کند و هیچ مشکلی برای حضور در میدان ندارد."

وی سپس درابره دیدار هفته آینده تیمش برابر هامبورگ بحران زده نیز گفت:

"ما نمی توانیم با فکر به اینکه حریف ضعیفی در پیش داریم به مصاف هامبورگ برویم. برای پیروزی باید بازی همیشگی خود را انجام دهیم. هامبورگ اصلا از پیش باخته نیست زیرا آنها دوران تازه ای را زیر نظر میرکو اسلومکا شروع کرده اند و من اطمینان دارم که وی زمان زیادی برای بهبود تیم خود در این هفته صرف کرده است. مجددا تکرار می کنم که انتظار یک بازی سخت و دشوار را برابر هامبورگ دارم."

گفتنی است علی رغم بهبود مارکو رویس، ایلکای گوندوعان و متس هوملس همچنان به علت مصدومیت قادر به همراهی دورتموند در دیدار برابر هامبورگ، در استادیوم سیگنال ایدونا پارک نخواهند بود.

منبع : طرفداری

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده