اخبار تازه از کلاهبرداری مسی و پدرش

یک نت ـ بازپرس پرونده فرار مالياتي ليونل مسي اعلام کرد که اين ستاره آرژانتيني تاييد کرده که اين کلاهبرداري توسط پدرش صورت گرفته است.
لیونل مسی

به گزارش یک نت، ستاره آرژانتيني بارسا متهم است که بين سال هاي 2006 تا 2009 حدود 4 ميليون يورو از مالياتش را پرداخت نکرده است؛ اتهامي که علاوه بر او، پدرش را هم شامل مي شد.

در همان زمان روزنامه آ.اس گزارشي منتشر کرد که براساس آن، از نظر دادگاه قضايي، خورخه اوراسيو مسي پرس، پدر ليونل ، برنامه ريز و ايدئولوگ اين فساد مالي بوده و در زماني که سن مسي کمتر از سن قانوني بوده او با بهره گيري از اجاره حق تصاوير او درآمدزايي اقتصادي زيادي داشت.

دادگاه براين باور است زماني که مسي به سن قانوني رسيده، که او نيز تاکتيک پدرش را دنبال کرده و در طول سالهاي 2006 تا 2009 اختلاس مالياني داشته و سران باشگاه بارسلونا، بانک سابادل، کمپاني دانون، آديداس، پپسي کولا، تلفونيکا، کويت فود کمپاني و برخي ديگر از کمپاني هايي که با مسي همکاري داشتند، مي دانستند که او به خاطر حق تصاويرش، هيچ مالياتي نمي پردازد.

در واقع آنها با انتقال پول حاصل از اين درآمدها به کشورهاي بليز و اروگوئه که شرايط مالياتي متفاوت و آزادتري دارند،  از پرداخت ماليات به دولت اسپانيا خودداري مي کردند.
اکنون بازپرس مدعي شده که مسي تاييد کرد که اين کار با ايده پدرش صورت گرفته است.

قرار است مسي و پدرش روز 17 سپتامبر براي پاسخگويي به اين اتهامات در دادگاه حاضر شوند.
 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده