اعتصاب‌کنندگان سرخ از پسِ فجرسپاسی برنیامدند

یک نت ـ دیدار تیم‌های فجرسپاسی و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.
اعتصاب‌کنندگان سرخ از پسِ فجرسپاسی برنیامدند

دیدار تیم‌های فجرسپاسی و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فجرسپاسی و پرسپولیس از ساعت 14:30 امروز (یشکنبه)در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

در همان ابتدای بازی اشتباه نیلسون می‌توانست به قیمت یک گل برای فجر تمام شود. در ادامه هم بازیکنان فجر چندین حمله را در مقابل دروازه پرسپولیس تدارک دیدند. با گذشت 10 دقیقه ابتدایی، بازی افت محسوسی پیدا کرد و پاس های اشتباه و نبردهای فیریکی میانه میدان حتی مانع رسیدن توپ به محوطه جریمه دو تیم می‌شد.

در نهایت نیمه نخست به غیر از یک کارت زرد برای میثم خداشناس اتفاق دیگری نداشت و با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. این بار پرسپولیس تیم حمله‌کننده بود و در دقیقه 50 بر روی یک ضربه خطا ارسال محسن مسلمان با ضربه سر جلال حسینی و در ادامه برخورد با سر یکی از مدافعان فجر وارد دروازه این تیم شد. این گل اعتراض شدید کادر فنی فجر را که معتقد بودند ضربه خطا اشتباه اعلام شده، به همراه داشت. لحظاتی بعد محسن مسلمان کارت زرد گرفت تا بازی بعدی تیمش مقابل صبا را از دست بدهد. دقایقی بعد پیام صادقیان جایگزین مسلمان شد.

در ادامه موج حملات فجر و در راس آنها سمیر بکریچ آغاز شد. دقیقه 62 شوت کریمیان به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و در بازگشت ضربات متعدد بازیکنان فجر توسط مدافعان پرسپولیس بازگشت داده شد. در ادامه همچنین محمد حیدری هم جایش را به نزهتی داد.

پرسپولیس بیشتر از 15 دقیقه در مقابل حملات فجر دوام نیاورد و جلال علی‌محمدی دقیقه 65 گل تساوی را وارد دروازه این تیم کرد. لحظاتی بعد جلال حسینی برای به ثمر نرسیدن گل دوم فجر ناچار به خطا بر روی سمیر بکریچ شد و با دریافت کارت زرد دیدار مقابل صبا را از دست داد.

با اینکه دایی با آوردن سید صالحی بجای علی عسگر به دنبال تغییر روند بازی بود اما بازیکنان فجر بعد از گل هم دست از حمله نکشیدند و در دقایق 74 و 78 با ارسال از کناره ها در آستانه رسیدن به گل قرار گرفتند اما این فرصت ها را از دست دادند. سیامک کوهنورد و مهرداد کریمیان دیگر اخطاری‌های فجر در این بازی بودند.

 با بی‌نتیجه ماندن حملات پرسپولیس در لحظات پایانی این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ضمن اینکه در دقایق پایانی بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و علی‌محمدی از فجر کارت زرد گرفت.

با این نتیجه پرسپولیس 45 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت اما در صورت برتری نفت مقابل تراکتورسازی این تیم به رده پنجم نزول خواهد کرد. فجر هم با 21 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده