ادبیات دایی زیبنده ورزش نیست

یک نت ـ کارشناس فوتبال کشورمان گفت: « در فوتبال روز دنیا دستمزدهای بالایی پرداخت می شود، اما همان دستمزدها بازدهی دارد و چندین برابر سودرسانی می کند.»
ادبیات دایی زیبنده ورزش نیست

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: « در فوتبال روز دنیا دستمزدهای بالایی پرداخت می شود، اما همان دستمزدها بازدهی دارد و چندین برابر سودرسانی می کند.»

امیر حاج رضایی در خصوص حاشیه های اخیر باشگاه پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان اظهار داشت: «از آنجایی که درون این باشگاه حضور ندارم، نمی توان اظهارنظرهای مستندی را انجام داد. با این وجود با اعتصاب بازیکنان به هیچ وجه موافق نیستم و این تصمیم کار حرفه ای به شمار نمی آید. این که بازیکنان باید مطالبات خود را دریافت کنند، تردیدی نیست اما عدم برگزاری تمرینات با روح ورزش منافات دارد و به نام و اعتبار باشگاه لطمه می زند.»

 

وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: «در بیشتر باشگاه ها این مشکلات وجود دارد و نمی توان آن را کتمان کرد. در زمان قدیم پولی نبود و بازیکنان با جان و دل بازی می کردند. در فوتبال روز دنیا دستمزدهای بالایی پرداخت می شود، اما همان دستمزدها بازدهی دارد و چندین برابر سودرسانی می کند. سایر اقشار مردم را هم باید دید که با چه شرایط و سختی زندگی می کنند و باید همیشه عدالت را در نظر گرفت. در واقع وقتی صحبت از بدهی های هنگفت می شود، باید به ضعف های مدیریتی رجوع کرد. در فوتبال ایران به اندازه هزینه هایی که می شود، شاهد خروجی و بازدهی مطلوب نیستیم و همین مساله یکی از مشکلات مدیریتی ما به شمار می آید. سوال این است که خروجی این هزینه هی میلیاردی چیست؟»

 

حاج رضایی در ادامه صحبت های خود نیز گفت: «پرسپولیس و استقلال تنها در شرایطی از این وضعیت رهایی پیدا می کنند که از دولتی بودن به بخش خصوصی منتقل شوند و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، این مشکلات ادامه خواهد داشت. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور باید در صرفه هزینه ها دقت بیشتری شود تا این مسائل رخ ندهد. راه نجات سرخابی ها خصوصی سازی شدن آنهاست تا دیگر شاهد این دعواها و کشمکش ها نباشیم.»

 

وی درباره انتقادات تند علی دایی علیه وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان کرد: «نوع ادبیات دایی زیبنده ورزش نیست و سرمربی پرسپولیس نباید این گونه صحبت هایی را انجام می داد. پرسپولیس و استقلال تحت نظارت دولت و وزارت ورزش و جوانان هستند اما این دلیل نمی شود که اخلاقیات را زیرپا گذاشت و دایی می توانست با سعه صدر بیشتری حرف هایش را مطرح کند. باز هم می گویم تنها خصوصی سازی است که سبب می شود تا سرخابی ها از این وصعیت نجات پیدا کنند.»

منبع : جام نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده