گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم +عكس

یک نت ـ گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم +عكس
گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم +عكس

گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم +عكس

عکس های جدید و دیدنی از پوریا پورسرخ و لعیا زنگنه بازیگران مشهور ایرانی با گریم متفاوت در یک فیلم جنگی را در ادامه این مطلب مشاهده کنید…

جدیدترین عکس‌ها از فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی منتشر شد.

فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند» نام اولین ساخته شهرام مسلخی است که در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

این فیلم روایتی است متفاوت از سینمای جنگ که در آن گاهی دشمن ما از برادر به ما نزدیک‌تر می شود و بعید نیست اگر گاهی برادرمان از دشمن به ما دورتر شود…

در این فیلم اتفاقاتی سبب می شود که دو سرباز ایرانی و عراقی با هم دوست شوند. به این بهانه برای اولین بار گذری می‌کنیم بر تاثیرات جنگ روی زندگی دشمن.

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ، شوان عطوف از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین یوسف صمدزاده تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

 laeya zanganeh sehat2 گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم !!+عکس

laeya zanganeh sehat1 گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم !!+عکس

laeya zanganeh sehat گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم !!+عکس

laeya zanganeh sehat3 گریم متفاوت لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ در یک فیلم !!+عکس

مسلخی این فیلم را فیلمی با نگاهی متفاوت به جنگ ایران و عراق می داند و امیدوار است که نگاه متفاوت او به سینمای جنگ، برداشتی ضد جنگ نداشته باشد.

او «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» را یک برداشت آزاد از یک داستان واقعی می‌داند و امیدوار است این فیلم بتواند در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیده شود.

از جمله عوامل فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» عبارتند از تهیه‌کننده: یوسف صمد‌زاده، کارگردان: شهرام مسلخی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، بر نامه ریز: حمید همتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، مدیر روابط عمومی: الهه گودرزی، دستیار کارگردان: نیشتیمان کریمی، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، علی طالبی، یعقوب جهانپور، مهدی شاه‌بیگی، کمال صفوی، گروه صحنه و لباس: کیومرث محمد چناری، پیمان محمدصدق، سوسن نوروزی، اجرای گریم بانوان: سحر موسوی، دستیار صدا: نادر تاج‌آبادی، دستیار تدارکات: میثم نثاری.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده