رفتن به محتوای اصلی

فاش کردن دلیل جدایی ژاوی از بارسلونا توسط فابرگاس +عکس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ هم‌تیمی پیشین ستاره خط میانی بارسلونا خبر پیوستن وی به تیم العربی قطر را تایید و دلیل آن را فاش کرد.
فاش کردن دلیل جدایی ژاوی از بارسلونا توسط فابرگاس +عکس

دوران پرافتخار و درخشان حضور ژاوی هرناندز در بارسلونا تا چند هفته آینده به پایان می‌رسد و او پس از ویکتور والدز و کارلوس پویول، سومین بازیکنی خواهد بود که آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا را در تابستان امسال ترک می‌کند و راهی قطر می‌شود تا برای تیم العربی بازی کند.

هفته گذشته بود که رسانه‌های اسپانیایی از عقد یک پیش قرارداد میان ژاوی و تیم العربی قطر خبر دادند و اعلام کردند ستاره ملی پوش بارسا بابت هر شش ماه حضورش در لیگ قطر حقوقی معادل 8 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

در ابتدا تصور می‌شد این خبر چیزی جز یک شایعه‌ برای از بین بردن تمرکز ستاره خط میانی بارسلونا در ماموریت ملی‌اش در جام جهانی 2014 نیست اما سسک فابرگاس تایید کرد که هموطن او چهارمین بازیکنی است که امسال از بارسا جدا می‌شود.

فابرگاس که خود هم بارسلونا را ترک کرده تا به چلسی ملحق شود به نشریه مارکا گفت: ژاوی و پویول بارسلونا را ترک کردند چون می‌خواستند از کانون توجه خارج شوند و زمان بیشتری را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند. آنها بارسلونا را ترک کردند چون می‌خواستند حرفه آرام‌تری داشته باشند و در آن از آنها انتظارات کمتری وجود داشته باشد.

کاپیتان دوم کاتالان‌ها که در 723 بازی‌اش در 16 فصل 81 گل به ثمر رسانده، در حالی نیوکمپ را ترک می‌کند که در 16 فصل حضورش در بارسا افتخارات فراوانی به دست آورده و در واقع به عنوان پرافتخارترین بازیکن بارسا شناخته می‌شود. او 7 قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا،‌ 6 قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا