توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن/ تیم قلعه‌نویی بازی باخته را مساوی کرد

یک نت ـ هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:30 امروز (یک‌شنبه) با برگزاری دیدار استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن/ تیم قلعه‌نویی بازی باخته را مساوی کرد

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:30 امروز (یک‌شنبه) با برگزاری دیدار استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

* نیمه اول

* دقیقه 5 اولین خطر روی دروازه‌ها ایجاد شد و بعد از چند رفت‌وبرگشت ضربه محکم اکبر ایمانی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

* تا دقیقه 10 این نیمه استقلال هیچ حمله و خطری روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد نکرده بود و در دقیقه 11 برهانی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

* دقیقه 14 خسرو حیدری دچار مصدومیت شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. در ادامه و در دقیقه 17 مهرداد اولادی جایگزین خسرو حیدری شد.

* تا دقیقه 21 جدی‌ترین خطرات بازی ارسال‌های بی‌هدف بازیکنان 2 تیم بود که راهی جز بیرون دروازه نداشت.

* دقیقه 23 بعد از چند رفت‌وبرگشت و روی اشتباه مدافعان استقلال میلاد غریبی با ضربه سر توپ را به بیاتی‌نیا رساند و مهاجم کهنه‌کار ذوب‌آهن در داخل محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد تا یخ بازی آب شود.

* دقیقه 28 امیرحسین صادقی برخوردی با مدافعان ذوب‌آهن داشت و چند دقیقه‌ای مصدوم شد.

* دقیقه 29 ضربه خطرناک قاسم حدادی‌فر با فاصله کمی از کنار دروازه مهدی رحمتی بیرون رفت.

* دقیقه 32 تبریزی در یک موقعیت تک به تک می‌توانست برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند اما مهدی رحمتی مانع گلزنی مهاجم ذوب‌آهن شد.

* دقیقه 37 و روی ارسال آندرانیک تیموریان محمدرضا خانزاده در آستانه باز کردن دروازه تیم خودشان بود که ضربه این بازیکن به کرنر رفت.

* دقیقه 44 بیاتی‌نیا باز هم با پاس غریبی در موقعیت گل قرار گرفت که این بازیکن ضربه نهایی را با بی‌دقتی به بیرون زد.

* نیمه دوم

* دقیقه 46 و با آغاز نیمه دوم علیرضا نیکبخت‌واحدی جایگزین کاروالیو برزیلی شد.

* دقیقه 49 میلاد غریبی در یک موقعیت تک به تک توپ را به دستان مهدی رحمتی کوبید. یک دقیقه بعد از این موقعیت قاسم حدادی‌فر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

* دقیقه 53 ضربه آزاد میلاد غریبی با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه 54 بیاتی‌نیا، مهاجم ذوب‌آهن از داور بازی کارت زرد گرفت.

* دقیقه 63 ضربه امیرحسین صادقی از داخل محوطه جریمه با اختلاف زیاد از بالای دروازه بیرون رفت.

* دقیقه 71 اکبر ایمانی روی حرکت و پاس خوب غریبی می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما ضربه بازیکنان ذوب‌آهن از داخل محوطه جریمه به آسمان رفت.

* دقیقه 74 ایمان باصفا به جای آرش برهانی برای استقلال و اسماعیل فرهادی به جای اکبر ایمانی برای ذوب‌آهن وارد زمین شدند.

* دقیقه 82 بازیکنان ذوب‌آهن موقعیت 4 به یک را به راحتی از دست دادند.

* دقیقه 83 ضربه روی پای محمد قاضی را میاتوویچ دفع کرد. یک دقیقه بعد حنیف عمران‌زاده با یک ضربه سر می‌توانست دروازه ذوب‌آهن را باز کند اما باز هم دروازه‌بان ذوب‌آهن توپ را به کرنر فرستاد.

* دقیقه 85 بالاخره حملات استقلال نتیجه داد و حنیف عمران‌زاده روی ارسال تیموریان با ضربه سر دروازه ذوب‌آهن را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

منبع : تسنیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده