۱۰ نامزد اصلی جایزه بهترین بازیکن اروپا

یک نت ـ فهرست ۱۰ نامزد اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا در فصل 2012-2013 از سوی یوفا اعلام شد. سایت یوفا امروز فهرست 10 بازیکنی که اکنون به دور دوم رأی گیری بهترین بازیکن اروپا در فصل 2012-2013 راه یافته اند را منتشر کرد.
بهترین بازیکنان یوفا

به گزارش یک نت، سایت یوفا امروز فهرست 10 بازیکنی که اکنون به دور دوم رأی گیری بهترین بازیکن اروپا در فصل 2012-2013 راه یافته اند را منتشر کرد. این سومین دوره اهدای این جایزه است که توسط میشل پلاتینی با همکاری گروه رسانه ورزش اروپا ابداع شد. لیونل مسی از بارسلونا و آندرس اینیستا ، هم تیمی وی برنده دو دوره پیشین این رویداد بوده اند.
 
این جایزه پنج شنبه 29 آگوست (7 شهریور) در موناکو در زمان قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2013-2014 به نفر برتر اهدا خواهد شد. مثل سال گذشته گروهی از خبرنگاران از هر یک از کشورهای عضو یوفا فهرستی از 5 بازیکن برتر ارائه داده اند. بازیکنان از یک تا 5 مرتب می شوند که نفر اول 5 امتیاز، نفر دوم 4 امتیاز و همین طور تا آخر دریافت می کنند. تنها 10 بازیکن برتر در این رده بندی به دور دوم راه خواهند یافت و در این مرحله 3 نامزد نهایی که ششم آگوست (15 مرداد) معرفی خواهند شد، انتخاب می شوند. سپس این گروه در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از میان این 3 نفر به صورت زنده رأی خود را با استفاده از سیستم رأی گیری الکترونیک خواهند داد.
 
فهرست 10 نفره این بازیکنان بدون ترتیب آرا به این صورت است: گرت بیل (تاتنهام)، کریستیانو رونالدو ( رئال مادرید )، زلاتان ایبراهیموویچ ( پاری سن ژرمن )، روبرت لواندوفسکی ( بورسیا دورتموند)، لیونل مسی (بارسلونا)، توماس مولر ( بایرن مونیخ )، فرانک ریبری (بایرن مونیخ)، آرین روبن ( بایرن مونیخ)، باستین شواین اشتایگر (بایرن مونیخ)، روبین فان پرسی ( منچستریونایتد ).

بهترین بازیکنان یوفا

منبع:فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده