عمل زشت خود ارضایی را انجام دادم

پسری هستم 23 ساله گول شیطان را خوردم و عمل زشت خود ارضایی را انجام دادم.
دست بسته

یک نت ـ پسری هستم 23 ساله گول شیطان را خوردم و عمل زشت خود ارضایی را انجام دادم.

سلام

پسری هستم 23 ساله، دانشجوی سال اول کارشناسی ارشد. خیلی وقته به یکی از دخترهای فامیل علاقه دارم، این موضوع را همه فامیل فهمیدن حتی خانواده ایشون و خانواده خودم. بهرحال تصمیم گرفتم که اگه خدا بخواد تا چند ماه آینده با ایشون ازدواج کنم و فکر نمی کنم مشکلی از این لحاظ وجود داشته باشه. اون چیزی که فکر من رو مشغول کرده اینه که من احساس می کنم خیلی زود به ارگاسم می رسم. 

در طول مدتی که به سن بلوغ رسیدم سعی کردم که موارد خلاف شرع نداشته باشم و تا به حال هم هیچ رابطه جنسی با جنس مخالف نداشتم حتی در خواب! در طول این 8 سال که به سن بلوغ رسیدم خیلی کم (کمتر از انگشتان دست) گول شیطان را خوردم و عمل زشت خود ارضایی انجام دادم. اما بهرحال مواردی پیش آمد که متوجه شدم خیلی خیلی زود به ارگاسم می رسم و این برایم نگران کننده شد. خواستم زودتر در این مورد از شما راهنمایی بگیرم که در آینده با مشکل روبه رو نشوم.بازهم تشکر زحماتتون.

جواب:

سلام

زود انزالی اگر بخاطر هیجان زیاد جنسی باشه، بعد ازدواج تدریجا رفع می شه چون وقتی که امیزش تکرار می شه هیجان هم تدریجا کم می شه تا به یه حد تعادل می رسه و در اون صورت زود انزالی از بین می ره البته برای تاخیر انزال هم داروهای گیاهی هست و هم شیمیایی که کمک خوبی برای کنترل زود انزالی است.

اما اگر زود انزالی بخاطر این باشه که فرد بوسیله استمنای زیاد استانه انزال خودش رو پایین اورده، در این صورت لازمه که به پزشک مراجعه کنه تا در طول زمان تدریجا درمان بشه

پس شما که این طور نبوده اید نباید نگران باشید چون مشکلتون حد اکثر با داروهای تاخیر انزال قابل درمانه

موفق باشید

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده