رفتن به محتوای اصلی

بهترین بازیکنان جوان جام جهانی 2014 +عکس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ بهترین بازیکنان جوان حاضر در جام جهانی 2014 برزیل معرفی شدند.
بهترین بازیکنان جوان جام جهانی 2014 +عکس

در یک مطلب کاندیداهای بهترین بازیکن جوان جام جهانی پیش رو را منتشر کرده است که ما متن ترجمه شده این مطلب را در اختیار شما قرار می دهیم.

فابریس اولینگا

بدون شک اولینگا تنها وارث لایق تاج و تخت ساموئل اتوئو در تیم ملی کامرون است و جام جهانی برزیل زمان تاجگذاری این بازیکن جوان خواهد بود.

سبک بازی مهاجم 18 ساله تیم زولته وارگم بلژیک شباهت بسیار زیادی به اتوئو دارد، این بازیکن دارای ویژگی ها و توانای های خاصی است که او را نسبت به بقیه مهاجمین هم سن خود متمایز می کند.

 

رحیم استرلینگ

عملکرد درخشان این بازیکن در لیورپول باعث شد تا روی هاجسون کار غیر ممکن و سختی را برای انتخاب او برای سه شیره نداشته باشد، این وینگر 19 ساله توانایی خطرناک بودن در ترکیب اصلی و یا حتی به عنوان یک بازیکن جانشین و نیمکت نشین را دارد.

تعامل او با هم تیمی اش دنیل استورج، می تواند یک فاکتور مهم و تاثیر گذار در نتیجه گیری تیم ملی انگلستان در جام جهانی باشد.

 

خوان فرناندو کوینترو

کوینترو در ابتدای سال 2013 در یک تورنومنت جوانان در آمریکای جنوبی توجهات را به خودش جلب کرد و کمی بعد نیز توانست در ترکیب تیم پورتو بدرخشد.

این بازیکن بازیساز توانایی بالایی در به ثمر رساندن گل و همچنین فراهم کردن موقعیت مناسب گلزنی برای هم تیمی های خود دارد. در نبود فالکائو مصدوم، کوینترو می تواند یک مهره کلیدی برای کلمبیا خوزه پکرمن باشد.

 

جولین دراکسلر

ژرمنها در پست تخصصی جولین دراکسلر استعدادهای بی نظیری دارند، اما پسر آبی شالکه هنوز این توانایی را دارد که چیزی متفاوت خلق کند.

این بازیکن در بوندسلیگای 2013/2014 تنها دو گل برای آبی های سلطنتی به ثمر رساند، اما این به آن معنی نیست که او نمی تواند در برزیل 2014 به عنوان بازیکن فیکس آلمان به میدان برود. با توجه به مصدومیت مارکو رویس و در صورت اعتماد یواخیم لوو به این جوان خوش آتیه، بدون شک او می تواند یکی از مهره های درخشان آلمانها در جام جهانی برزیل باشد.

 

روملو لوکاکو

بعد از مصدومیت بنتکه که باعث از دست دادن جام جهانی برای او شد، لوکاکو به تنهایی رهبری خط حمله بۀزیک را بر عهده خواهد داشت، این مهاجم 21 ساله خطرناک فصل بسیار خوبی را در اورتون و لیگ برتر انگلستان پشت سر گذاشته است.

با توجه به حمایت بازیکنانی مانند ادن هازارد، کوین میرالس و کوین دی بروین، درخشش روملو لوکاکو در جام جهانی چیز غیر عادی و بعیدی نخواهد بود.

 

راس بارکلی

در انگلستان، موفقیت تعجب آور راس بارکلی بطور گسترده ای با شرایط پل گاسکوئین پیش از جام جهانی 1990 ایتالیا مقایسه می ود.

به مانند گاسکوئن در 24 سال پیش، این هافبک اورتون نیز دارای نقاط قوت بسیاری است، اعتماد به نفس بسیار بالا، انگیزه و استعداد فراوان او همگی نکاتی هستند که او را بسیار شبیه گاسکوئین نشان می دهند.

 

رافائل واران

رافائل واران یک مدافع جوان و البته بسایر توانمند است، کسی که در لحظه های مهم و تاثیر گذار درست به مانند یک مدافع باتجربه و قدیمی عمل می کند.

مدافع 21 ساله خروسها بدون هیچ پرسشی یکی از بهترین مدافعان حال حاضر جهان است و او با توانایی های خود بدون شک خواهد توانست تا پشتیبانی های لازم را برای موفقیت فرانسه در جام جهانی فراهم کند.

 

پل پوگبا

بازیکن 21 ساله فرانسه بعد از عملکرد خیره کننده در سال 2013 توانست عنوان پسر طلایی را بدست بیاورد، با توجه به عملکرد و توانایی های او یقیناً می توانیم بگوییم که پوگبا بهترین بازیکن جوان حاضر در جام جهانی برزیل است.

در حال حاضر پوگبا همان هافبک قدرتمندی است که دیدیه دشام در تیم فرانسه به آن احتیاج دارد، او این استعداد را دارد که قدرت و جنگندگی را به خط میانی سه رنگها بازگرداند.

 

دیگر جوانانی که لایق قرار گرفتن در لیست کاندیدها بودند:

ادر بالانتا کلمبیایی می تواند در بهتر و قوی تر شدن تیم کلمبیا نقش عمده ای داشته باشد.

عدنان یانوزای که این فصل در منچستر یونایتد چهره شد توانایی این را دارد که قدرت نیمکت بلژیک را افزایش بدهد، ممفیس دپی هلندی و متیو کواچیچ کرووات نیز بازیکنان جوانی هستند که می توانند مهره های اثر گذاری برای تیمهای کشورشان باشند.

برای مشاهده آخرین اخبار به صفحه اخبار جام جهانی بروید.

بازگشت بالا