آخرين اخبار نقل و انتقالات استقلال

یک نت ـ مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: چون مي‌خواستيم سن استقلال را پايين بياوريم عقيلي را جذب نکرديم.
امید ابراهیمی

علي نظري‌جويباري در جمع خبرنگاران درخصوص بازيکنان جذب شده استقلال در فصل آتي ليگ برتر گفت: قرار است افشارزاده اين هفته کنفرانس خبري برگزار کند و در آن نفرات جذب شده را اعلام خواهد کرد.

به نقل از فارس، وي در مورد مذاکره حنيف عمران‌زاده با تراکتورسازي تبريز ادامه داد: او بازيکن آزاد است و با هر تيمي که بخواهد مذاکره کند، اگر توانستيم او را جذب کنيم که خوشحال مي‌شويم و اميدوارم که با هم مذاکره کنيم و به نتيجه برسيم.

نظري‌جويباري درباره مطالبات بازيکنان استقلال خاطرنشان کرد: مطالبات حق بازيکنان است و ما آن را به بازيکنان پرداخت خواهيم کرد اما اينکه بازيکنان بخواهند اين موضوع را شرط بگذارند دور از انصاف است چراکه ما قول داديم که مطالبات بازيکنان را تا روز آخر به آنها پرداخت کنيم البته مي‌دانيم که حق با آنها است و ما هم پول آنها را مي‌دهيم اما بايد مدتي زمان بگذرد و در حال حاضر از عهده ما خارج است که همه پول بازيکنان را بدهيم اما تا تيرماه اين اتفاق خواهد افتاد.

وي افزود: دو طرف مهم است که به همديگر اعتماد داشته باشند و ما هم مي‌دانيم که آنها نگران هستند و ما هم تلاش مي‌کنيم که اين کار انجام شود و افشارزاده هم قول اين کار را داده است اگر بازيکنان با ما همکاري کنند ما هم نهايت همکاري را با آنها انجام مي‌دهيم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درخصوص بازيکنان جديد اين باشگاه گفت: با 4 بازيکن صحبت‌هاي قطعي را انجام داده‌ايم و دو بازيکن ديگر هم طي امروز و فردا وضعيتشان مشخص مي‌شود اما تا پول ندهيم هيچ بازيکني قطعي نمي‌شود اما با هم دست داده‌ايم و اگر حسابمان باز شود به اين بازيکنان پرداختي هم خواهيم داشت.

وي در مورد اينکه آيا بازيکن خارجي هم مدنظر امير قلعه‌نويي است يا نه تصريح کرد: دو بازيکن در ليست قلعه‌نويي هستند و شايد بتوانيم آنها را در سطح نياز کادرفني به تيم اضافه کنيم اما پست آنها اعلام نشده است.

نظري‌جويباري درباره اينکه آيا عقيلي به مسئولان استقلال براي حضور در اين تيم قول داده يا نه گفت: او به ما قولي نداد و ما هم با او مذاکره غيرمستقيم داشتيم اما چون مي‌خواستيم سن تيم را پايين بياوريم اين بازيکن را جذب نکرديم چراکه نمي‌خواستيم اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

وي درباره وضعيت دروازه‌بانان استقلال در ليگ چهاردهم تصريح کرد: حسيني سرباز بود و از ما جدا شد اما يک دروازه‌بان زير 23 سال جذب کرديم و يک دروازه‌بان ديگر هم خواهيم گرفت که با حضور رحمتي اميدوارم مشکلي در دروازه نداشته باشيم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پايان در پاسخ به اين سوال که اينکه گفته مي‌شود رحمتي در ليست قلعه‌نويي نيست صحت دارد يا نه گفت: ما تاکنون 4 بار با رحمتي مذاکره کرديم و اگر او در ليست ما نبود که براي مذاکره با او وقت نمي‌گذاشتيم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده