آخرین اخبار از وضعیت مصدومان ایران در جام‌جهانی +تصاویر

یک نت ـ از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که سید جلال حسینی با رفع آسیب دیدگی‌اش از ناحیه مچ پا در تمرینات صبح امروز تیم ملی شرکت کرده و حتی پا به توپ هم شده است.
تیم ملی ایران

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که سید جلال حسینی با رفع آسیب دیدگی‌اش از ناحیه مچ پا در تمرینات صبح امروز تیم ملی شرکت کرده و حتی پا به توپ هم شده است.
با برطرف شدن مشکل حسینی، این بازیکن در صورت صلاحدید کی‌روش می‌تواند در دیدار تدارکاتی فردا شب تیم ملی مقابل ترینیداد و توباگو، تیم کشورمان را همراهی کند.

مصدومیت هاشم بیک زاده در دیدار با تیم ملی مونته نگرو باعث نگرانی بسیاری از اهالی فوتبال و به ویژه کادرفنی تیم ملی شد. با این حال کارلوس کی روش نام این بازیکن را در لیست 23 نفره تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی قرار داد. بیک زاده این روزها دوران نقاهت خود را سپری می کند و امیدوار است در جام جهانی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورد اما از اردوی تیم ملی خبر می رسد که بیگ زاده با توجه به اینکه احتمال دارد آسیب دیدگی اش تشدید شود با نظر کادر پزشکی مقابل نیجریه غایب خواهد بود.

به گفته یک منبع آگاه در اردوی تیم ملی، بیک زاده در بازی اول ایران که روز 26 خردادماه برگزار می شود، استراحت می کند و با صلاحدید کادرفنی می تواند مقابل آرژانتین به میدان برود.

هاشم بیک زاده
سید جلال حسینی

برای مشاهده آخرین اخبار به صفحه اخبار جام جهانی بروید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده