ناتمام ماندن آدم ربایی 5 میلیاردی در استان گلستان

یک نت ـ پلیس استان گلستان یک نوجوان 12 ساله از چنگال 14 آدم ربا نجات داد، این در حالی است که تلاش پلیس آگاهی تهران برای شناسایی کلاهبردار 900 میلیون تومانی و یافتن یک دختر جوان 25 ساله ادامه دارد.
 آدم ربایی

به گزارش مجله اینترنتی "یک نت"؛ سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان گلستان گلستان از دستگیری 14 آدم ربا و آزادی نوجوانان 12 ساله از چنگال آدم ربا ها پس از 20 روز خبر داد و در خصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت دوازده و سی دقیقه دوشنبه بیست هفتم خرداد ماه پسر بچه 12 ساله ای در یکی از خیابان های گنبدکاووس توسط سرنشین یک دستگاه سواری پژو ربوده شد. 

پس از اعلام این موضوع از طریق تماس های تلفنی به مرکز فوریت های پلیس 110 و هماهنگی با خانواده فرد ربوده شده تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری آدم رباها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

در این مدت متهمان پس از تماس با منزل نوجوان ربوده شده خواستار مبلغ 5میلیارد تومان از پدر وی شدند و با تهدید وی به خروج از مرز خواستار عملی شدن نقشه خود بودند. 

سردار میرفیضی تصریح کرد: پس از 20 روز کار اطلاعاتی و پلیسی و کشف سرنخ های لازم در نخستین ساعات صبح روز گذشته 8 نفر از اعضاء باند بزرگ آدم ربایی طی 4 عملیات در استان های سیستان بلوچستان و گلستان شناسایی و دستگیر شدند. در یکی از مهمترین این عملیات ها که با موفقیت نیز همراه بود مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مراجع قضایی به آدرس منزلی در یکی از خیابان های گرگان اعزام و موفق به دستگیری یکی از اعضاء این باند نیز شدند.

در بازرسی از منزل مورد نظر پسر بچه ربوده شده که بی حال و براثر شکنجه از دستان وی خون جاری بود، آزاد شد. پس از رهاسازی نوجوان از چنگال آدم ربایان، موضوع به خانواده وی اطلاع و در یک فضای احساسی نوجوان ربوده شده تحویل خانواده اش شد. لازم به ذکر است تعدادی از متهمان دستگیر شده نیز با وثیقه آزاد شدند.

در بازرسی از متهمان که دارای سوابق متعدد ضرب و شتم و سرقت های به عنف در پرونده کیفری خود بودند دو قبضه سلاح و فشنگ مربوطه کشف شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده