رفتن به محتوای اصلی

نیکی کریمی در نمایشگاه ایران درودی+تصاویر

تاریخ انتشار:
یک نت ـ آیین گشایش نمایشگاه آثار ایران درودی در موزه هنر‌های معاصر
 نیکی کریمی در نمایشگاه ایران درودی+تصاویر

کتاب "در فاصله 2 نقطه" اثر "ایران درودی" در امشب، پانزدهم آذرماه، موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی شد.به گزارش روزگارنو، به نقل از باشگاه خبرنگاران، کتاب "در فاصله 2 نقطه" اثر منحصر بفردی از "ایران درودی"، امشب با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احسان آقایی رئیس موزه هنرهای معاثر تهران و هنرمندانی چون سیف الله صمدیان، علی اکبر صادقی و ... رونمایی شد.

در این مراسم، مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: "ایران درودی" از هنرمند ان بزرگ ایران است که این هنرمند شهیر فعالیت های بسیار گسترده ای را در حوزه هنر داشته که از جمله آن می توان به نقش وی در ایجاد موزه هنرهای معاثر تهران و نیز خرید آثر هنری اشاره کرد.

مرادخانی ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند، از هنرمندانی چون درودی به جهتتلاشهای زیادی که عرصه هنر انجام داده است، تقدیر کرد. *مشاهیر خراسان بزرگ در موزه معاصر تهران

احسان آقایی، رئیس موزه هنرهای معاصر تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه هنرمندان در جامعه ما زیاد هستند اما هنرمندانی که فرهیخته باشند تعدادشان کماست که "ایران درودی" از جمله این هنرمندان فرهیخته است.

وی گفت: وقتی کتابی به چاپ پانزدهم می رسد به این معناس هک علاقه مندان زیادی در بین هنرمندان تجسمی و ادبیات داشته است.

وی اظهار داشت: بعد از برنامه جشنواره فروزان فر، این دومین برنامه از مشاهیر خراسان بزرگ است که در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

گفتنی است، 14 اثر "ایران درودی" که 6 اثر آن مربوط به گنجینه موزه هنرهای معاثر است و 8 اثر از گزیده کارهای این هنرمند که با خود به همراه آورده است امشب تا ساعت 9 شب در معرض دید عموم قرار دارد.

از جمله آثار "درودی" در این نمایشگاه یک روزه می توان به اثر "رستاخیز" از مجموعه آثار متفاوت "درودی" اشاره کرد.

بازگشت بالا