تصاوير مستهجن از پارتي هاي شبانه فراري ها + تصاویر

یک نت ـ فتنه گران در هالووین پارتی‌ها شبکه سازی می‌کنند + تصاویر

تصاوير مستهجن از پارتي هاي شبانه فراري ها + تصاویر

ماجرای غرب زدگی  جماعت ضد انقلاب ، گاه lبه رفتارهای عجیب و غریبی ختم می گردد که جز تمسخر و نمایش  هویت پوچ خود باخته شان، آنهم lبه بدترین وضع ممکن ارمغان دیگری برایشان ندارد.میهمانی های هالووین از این دست مراسم های غربی است که در آن میهمانان لباسهای عجیب و غریب می پوشند و با قیافه های ترسناکی که برای خود درست می نمایند با چاشنی  رفتارهای غیر متعارف و کاملا بیگانه و گاه ضد ایرانی، مناسبات مشمئز نماینده ای را ترتیب می دهند.

حوادث

بی هویتی و غرب زدگی از شاخص های اینگونه پارتی هاست که در حال حاضر در بین جماعت ضد انقلاب و فتنه گران خارج از کشور و البته رگه های داخلی آن نیز دیده شده است.این جماعت خود باخته  لباس دراکولا می پوشند  و بعد مرغ سحر ناله سر کن می خوانند ! این حکایت مهمانی های هالوین ایرانی در امریکا است.

رفتارهایی lبه غایت جلف و سبک و دلقک موابانه همراه با چاشنی اختلاطهای جنسی و غیر اخلاقی از ویژگیهای خاص این پارتی هاست . یکی لباس مرلین مونرو می پوشد   و دیگری صورتش را مثل دلقک های سیرک درآورده است و دارد در مورد سیاست های خارجی کلان نظریه پردازی می نماید، نمایش کامل از سبک سری و حماقت این جماعت lبه ظاهر ایرانی است.

صرف مشروبات الکلی و رقص مختلط نیز برای جذابیت بیشتر این پارتی ها که lبه منظور شبکه سازی در داخل و خارج از کشور بین ضد انقلاب مرسوم است کاربرد اساسی دارد.

نمونه های این شبکه سازی در ضد انقلاب خارج نشین توسط اشخاص منتسب lبه امیر فخرآور ، خانواده فریبا داوودی مهاجر و منسوبین lبه مسیح علی نژاد دیده می گردد. نکته قابل توجه آنکه بعضی از این اشخاص از جمله دختر خانم فریبا داوودی مهاجر براحتی و بدون هیچگونه ممانعتی در چند ماه قبل lبه کشور آمده و پس از ارتباط گیری با بعضی از فتنه گران دوباره lبه خارج از کشور بازگشته اند !

چندی پیش نیز باشگاه خبرنگاران با ارائه اسنادی آشکار در خصوص این روش  جذب نیرو و تیم سازی در داخل کشور توسط حزب غیر قانونی موسوم lبه جبهه آزادی توسط خانمی lبه نام ( یاسمین – ذ ) و خانواده اش افشاگری های مستندی نموده بود.

( یاسمین – ذ )   از فعالین فتنه ۸۸  یکی از این مهره های این نوع شبکه سازی فتنه گران در داخل کشور است  که با برگزاری پارتی های مختلط و غیر اخلاقی تحت عناوین هالووین، بالماسکه ، وایت پارتی و … در مناطق مختلف شهر، در حال جذب نیرو برای این حلقه بوده است .

وی اخیرا در عکسهایی از مهمانی های هدف دار و سیاسی فتنه گران آزاد شده از زندان ، در کنار مهدی خزعلی و محمد نوری زاد دیده شده است . خانم ( یاسمین – ذ ) در شبکه های اجتماعی منسوب lبه ضد انقلاب نیز با دعوت و ترغیب lبه شرکت در این جلسات غیر اخلاقی از بین کاربران فضای مجازی  نیرو جذب می نماید.

اما نکته قابل توجه توجه اظهارات فریبا داوودی مهاجر است. مشاورمرکز استراتژیک دولت اصلاحات که حال lبه ضد انقلابی بی بند و بار و همه عیار مبدل شده است با اعتراف lبه هوشیاری و دقت نظر دیدبانان جنگ نرم دشمن در فضای مجازی در حالی که خانواده ای تهی از فرهنگ ملی و ایرانی در خارج از کشور تشکیل داده که فرزندانش در هالووین پارتی lبه همراه عده ای دیگر از فتنه گران فراری lبه نمایش کامل بی هویتی و خود باختگی فرهنگی مشغولند. لازم lبه توضیح است که بعضی از تصاویر این میهمانی ها انقدر زننده و قبیح بود که از انتشار یافتن آن معذور شدیم.


باشگاه خبرنگاران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اینا خوشی میکن بخدا ای ول
احمقن دیگه کله شقا کجا خوشی میکنن من الان لندن درس میخوانم اصلا درباره این چیزا حرف نمیزنن .
خانم یاسمن ذ ما تو ایران امنیتی داریم که تو هیچ کجای دنیا پیدا نمیشه،تو هم برو وطن فروش به بی ناموسی هات برس
واقعا خجالت داره حداقل برای یک ایرانی.ما ایرانی هستیم حجاب جزو فرهنگ ما بوده وهست وکسی نباید ان را نقض کند.کسی که اینکار رو دوس داره ایا خوشش میاد خانواده ی خودش عکس لختی تو اینترنت بزاره؟قطعا جوابش نه هست برید فکر کنید
واقعا خجالت داره حداقل برای یک ایرانی.ما ایرانی هستیم حجاب جزو فرهنگ ما بوده وهست وکسی نباید ان را نقض کند.کسی که اینکار رو دوس داره ایا خوشش میاد خانواده ی خودش عکس لختی تو اینترنت بزاره؟قطعا جوابش نه هست برید فکر کنید