رفتن به محتوای اصلی

فال روزانه سه شنبه دوازدهم آذر 1392

تاریخ انتشار:
یک نت ـ فـال روزانـه ، Daily Omen ، فال ، فال 12 آذر 1392 ، فال دوازدهم آذر 92 ، فال امروز 12 آذر 92 ، فال سه شنبه 5 آذر 92 ، فال روزانه 12 آذر 92 ، فال روزانه دوازدهم آذر 1392 ، امروز دوازدهم آذر 92 ،
 فال روزانه سه شنبه دوازدهم آذر 1392

فال روزانه متولدین فروردین

اوایل صبح امروز شاید با مشکلات زیادی روبه رو شوید اما همه آنها هنگام غروب از بین خواهند رفت. این مشکلات همچون دیوار آجری در مقابل شما ظاهر می شوند. به همین دلیل، به خاطر داشته باشید هر چه بیشتر دیوار را هل دهید، سرتان بیشتر ضربه می خورد، شانه هایتان کوفته و کبود می شوند و تقریبا همه انرژی خود را از دست خواهید داد. هنگامی که یک قدم به عقب بردارد، متوجه می شوید چقدر همه چیز آسان می شود. اگر می خواهید امروز قول های دایمی به عشق خود بدهید و او نیز از عشق لایزال خود برای شما بگوید، نباید نه به خود نه به او خیلی اعتماد کنید. انرژی های مثبت امروز باعث می شود تا حرف های شیرین و دوست داشتنی به یکدیگر بگویید اما معلوم نیست چند روز بعد هم همین اعتقاد را داشته باشید.  

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خود را همچون اسب مسابقه ای می بینید که به زور پشت درب مسابقه قرار داده شده است. با بی قراری منتظر سوت آغاز مسابقه هستید و مدام پاهای خود را به زمین می کوبید. اما هنگامی که در باز می شود شما احساس می کنید هیچ انرژی ای در وجودتان باقی نمانده است. صبور باشید. با درجا زدن نیروی خود را از بین نبرید. درها باز می شوند و شما وارد میدان مسابقه خواهید شد. امروز بسیار محو شخصیت درونی فرد موردعلاقه خود هستید، به همین دلیل خیلی خوب و درست نمی توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید. اگر عاشق شده باشید به هیچ عنوان نمی توانید روی زمین بند شوید اما بهتر است راهی برای ادامه زندگی نرمال خود پیدا کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در مورد مسایل مختلف دچار فراز و فرودهای احساسی و فکری زیادی خواهید بود. از دو روز پیش انرژی زیادی دارید و می توانید با دیگران ارتباط نزدیک و صمیمی تری برقرار کنید. امروز از طرف کسی که دوستش دارید و موجب آرامش قلب و آسایش ذهن شما می شود، انرژی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. البته شاید در انتهای روز متوجه شوید او واقعا آن طور که تظاهر می کند، نیست. بنابراین، مراتب احتیاط را رعایت کنید. شریک عاطفی شما امروز تا اندازه ای شما را جذب خود می کند که هر چه او بگوید با چشمان بسته قبول خواهید کرد. اگر این خواسته ها در مورد آینده زندگی شما هستند، باید کمی نکته‌سنج باشید و با بی تفاوتی، قول های بی پایه و اساس به او ندهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز پیش از باز کردن دهان خود در موقعیت های مختلف، چند بار به نتیجه آن فکر کنید زیرا ممکن است با موافقت اطرافیان مواجه نشوید. هنگامی که روند مکالمه کند می شود، این وظیفه شما است که آتش آن را دوباره زیاد کنید. این کار ممکن است باعث شود تا موضوع بحث را عوض کنید تا بتوانید دوباره توجه دیگران را به صحبت های خود جلب کنید. اما بهترین کار این است که ساکت بمانید و به قصد درست کردن، همه چیز را خراب نکنید. اگر به دنبال شریک عاطفی برای خود هستید تا بقیه عمر را در کنار او باشید، شاید امروز به فرد مناسبی روبه رو شوید. اما خیلی زود به او اعتماد نکنید و در مورد همه مسایل زندگی خود با او حرف نزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

از همان اوایل صبح سعی کنید همه کارها را درست و منظم انجام دهید، زیرا تا آخر وقت ممکن است میزان به هم ریختگی ها زیاد و باعث پریشانی شما شوند. اگر از ابتدا برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید، بسیار بهتر می توانید مدیریت رویدادهای روز را به انجام برسانید. اگر مراتب نظم را رعایت نکنید، دیگران از فرصت های امروز به نفع خود استفاده خواهند کرد. امروز از زیبایی و آرامش عشق حقیقی نهایت لذت را خواهید برد. انرژی های مثبت امروز، شما دونفر را بسیار به هم نزدیک خواهند کرد و بیش از پیش همدیگر را درک می کنید. امروز این فرصت را دارید تا کارهای درست و ارزشمندی در راستای بهتر کردن رابطه خود انجام دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز کارها و فعالیت های زیادی برای انجام دارید اما به خوبی می توانید از عهده انجام همه آنها بر بیایید. جذابیت شما باعث می شود تا از هر مانعی عبور کنید. شما توان این را دارید تا با تردستی همه کارها را به انجام برسانید و این موجب می شود تا دیگران به طور کامل به شما اعتماد کنند. شما تقریبا آدم  باسیاستی هستید و با صداقت کامل می توانید وظایف خود را به انجام برسانید. هیچ گاه قول های شما روی زمین نخواهند ماند. در مورد مسایل عاطفی نیز این فرصت را دارید تا به طور عمیق به عشق میان خود و شریکتان فکر کنید. اگر تصور می کنید رابطه شما به سردی گراییده و مدتی است از هم دور شده اید، امروز اوضاع بهتر می شود و این حس بد از میان خواهد رفت.

فال روزانه متولدین مهر

مراقب باشید امروز برای کاری که شما مقصر یا مسوول آن نبوده اید، خود را سرزنش نکنید. احتمال دارد مثلا فردی را در راستای کارهایش هدایت کرده اید، اما نتیجه خوبی عاید او نشده و با مشکل مواجه شده باشد. این تقصیر شما نیست. فراموش نکنید هرکس مسوول تصمیمات خود است. اگر او حرف های شما را قبول نداشت، آنها را انجام نمی داد. از نظر عشق و عاطفه روز بسیار خوبی در پیش دارید. خیلی خوب می توانید با شریک عاطفی خود رابطه برقرار کنید و از بودن در کنار یکدیگر لذت خواهید برد. می توانید با هم یک شام رمانتیک صرف کنید و در خلال آن در مورد امیدها و انتظارات خود حرف بزند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز دچار فوران احساسات خواهید شد و رفتارهای شما بی نظم و بدون کنترل شما صورت می پذیرند. سعی نکنید امروز برای هر رویدادی یک توجیه عقلانی پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید نفس عمیق کشیدن و استراحت است. به یاد داشته باشید که زندگی بسیار پرهیجان است و فراز و فرودهای بسیاری دارد. احساسات خودسرانه و هیجانی نیز گاهی بد نیست. سعی کنید از آنها لذت ببرید. امروز بیش از هر زمان دیگری رویاپردازی خواهید کرد. اما ترجیحا خیلی غیرواقعی به زندگی نگاه نکنید. اگر عشقتان باب میل شما رفتار نمی کند، مستقیما نیازهای خود را مطرح کنید.    

فال روزانه متولدین آذر

لطفا امروز گوشه عزلت نگزینید و خود را از دیگران دور نکنید. هر چه بیشتر سعی کنید از دیگران فاصله بگیرید، افراد کمتری نیز به شما کمک خواهند کرد و این باعث ناامیدی بیشتر شما می شود. اگر تنها، خسته یا عصبی هستید، این مساله را درک و سعی کنید با دیگران ارتباط خوبی داشته باشید و احتمال دهید که شاید آنها نیز حال شما را دارند. عشق امروز برای شما غیرواقعی و معنوی نمود پیدا خواهد کرد. بنابراین، اگر قصد دارید امروز برای ملاقات با فرد جدیدی سر قراری حاضر شوید، سعی کنید با نیروی خوب حرف زدن خود، نظر او را جلب کنید.

فال روزانه متولدین دی

امرزو بیش از هر زمان دیگر هر حرف و رفتاری رابه دل خواهید گرفت. تغییرات هیجانی متعددی در اطراف شما به وجود خواهند آمد که شما را انگشت به دهان نگه می دارند. جالب ترین بخش این موضوع این است که مسایل جدید و ارزشمندی در مورد اطرافیان خود متوجه خواهید شد و یا از رفتارهای آنها مسایلی یاد می گیرید که برای زندگی شما بسیار مفید هستند. امروز به طور عجیبی احساس نزدیکی قلبی و روحی با فرد مورد علاقه خود خواهید داشت. به طوری که هر دو در آن واحد به یک مساله مشترک فکر می کنید و می توانید بدون هیچ کلامی خواسته های همدیگر را درک کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز فردی – احتمالا یک زن – شما را با حرف هایش متعجب خواهد کرد. مثلا مادرتان در مورد مشکلی حرف خواهد زد که تاکنون به آن بی توجه بوده اید. همه احساسات شما امروز از دو فیلتر ذهن و قلبتان عبور خواهند کرد. امروز هر طور می خواهید فکر کنید و هر برنامه ای می خواهید بریزید، اما آنها را اجرایی نکنید زیرا امروز برای آغاز کارهای جدید زمان مناسبی نیست. امروز با همه وجود دوست دارید فردی را در زندگی خود داشته باشید که از صمیم قلب دوستتان داشته باشد و رویاهای عاطفی شما را برآورده کند. شاید امروز چنین فردی را پیدا کنید اما به هیچ انسانی به طور کامل اعتماد نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز همه چیز در راستای تحقق خواسته های شما پیش می رود. امروز بسیار سرسخت و لجوج خواهید بود و دیگران بیهوده تلاش می کنند تا نظر شما را در مورد مسایل خاص تغییر دهند. البته شاید خودتان چندین بار تغییر موضع دهید اما دیگران در این امر تاثیری ندارند. انرژی های امروز شما و فرد موردعلاقه تان را به یکدیگر نزدیک تر خواهد کرد. البته این حالت خیلی دوام ندارد اما تا زمانی که پایدار است، بسیار عمیق و خوشایند خواهد بود. امروز بیش از هر زمان دیگری می توانید یکدیگر را بشناسید. 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا