دادگاه اموال فتح الله زاده را توقیف کرد

یک نت ـ مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد بر اساس حکم دادگاه بايد اموالش توقيف شود.
فتح الله زاده

علي فتح‌الله‌زاده که در کنار همتاي پرسپوليسي‌اش در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، درباره آخرين وضعيت باشگاه استقلال صحبت کرد.

او که در اين برنامه چندين بار با رويانيان به کنايه صحبت کرد، ابتدا درباره دير رسيدن مديرعامل پرسپوليس به برنامه، گفت: رويانيان پورشه‌اش را به خانمش داده است سوار شود و خودش با 206 به برنامه مي‌آيد!

وي در ادامه درباره دادن لکسوس خودش به امير حسين صادقي، توضيح داد: صادقي دو ماه پيش به من گفت روزي که ماشينت را فروختي پولش را به من بده. او ديروز به دفتر آمد و از من پول خواست که من به او گفتم ندارم، صبر کن تا پول جديدها رو بدهم. با اين حال صادقي قرارداد سفيد امضا کرد و من به خاطر اين کارش لکسوسم را به او دادم. من زماني با اين ماشين به دفتر رياست جمهوري مي‌رفتم و مثل بعضي‌ها نيستم که با پرايد در رياست جمهوري حاضر شوم، ولي با لندکروز در جاده‌هاي شمال رانندگي کنم.

مديرعامل استقلال همچنين درباره چک‌هاي برگشتي‌اش به طنز گفت: بازيکن بايد با چيزي حال کند. بازيکنان پرسپوليس با پورشه و بازيکن استقلال با چک‌هاي برگشتي من حال مي‌کنند!

فتح‌الله‌زاده همچنين در پاسخ به اين پرسش که چرا امسال ديگر بمبي منفجر نکرده است؟ افزود: يک زمان بمب نداريم و مي‌خريم، اما امسال ما بمب‌هايمان را نگه داشته‌ايم و الان تعمير و گريس کاري مي‌کنيم. امسال بدهي‌هاي زيادي داشتيم. من استعفا دادم و 10 روز سر کار نرفتم، اما ديدم که هيچ کس جلو نمي‌آيد، سپس ديدم که اگر کسي جاي من را بگيرد، مي‌گويد فتح‌الله‌زاده تيم را رها کرد و رفت. ما اگر تيم را دوست نداشتيم ماشين و چک‌هايمان را نمي داديم. الان با توجه به حکم يکي از قضات اموالم بايد توقيف گردد. البته اگر بگردند اموالي پيدا نمي‌کنند. همه‌اش اموات است! با اين حال من اعلام مي‌کنم که 90 درصد بازيکنان 90 تا 100 درصد پولشان را گرفته‌اند. دير و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. من حتي 37 هزار دلار از رويانيان قرض کرده بودم که آن را برگرداندم.

وي همچنين با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش و جوانان که اجازه فعاليت اقتصادي به باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را نمي‌دهند، مطرح کرد: ما مي‌خواهيم پنج سال باشگاه را به ما بدهند تا ببينند چطور اداره‌اش مي‌کنيم. من سيم کارت‌هاي "بلوسل" را صادر کرده‌ام، ‌اما گفتند که قلابي است. اين سيم کارت‌ها مي توانست هزار ميليارد درآمد کسب کند، در حالي که ما تنها دو ميليارد در سال برايش هزينه مي‌کرديم. اين کار مي توانست بنگاه بزرگ اقتصادي باشد، ولي بعضي از قسمت‌هاي مخابرات گفتند که نمي‌توانيد اين کار را انجام دهيد، با اين وجود من اين طرح را جمع کردم تا اگر دوستان جديد آمدند بتوانند آن را اجرايي کنند تا اين يکي از طرح‌هاي ماست. آقايان دستمان ما را مي‌بنند و مي‌گويند پرواز کن.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده