علاقه به همجنس دارم و ضمنا مبتلا به خود ارضایی

نمی دانم گفتنش درست است یا نه، ولی دارم به آخر خط میرسم دقیقا 10 ساله است که به این وضعیت دچار شدم، الان هم نزدیک است که خود کشی کنم یعنی چند دفعه هم خواستم خود کشی کنم
22 ساله و فرزند 4 خانواده علاقه به همجنس دارم و ضمنا مبتلا به خود ارضایی

یک نت ـ نمی دانم گفتنش درست است یا نه، ولی دارم به آخر خط میرسم دقیقا 10 ساله است که به این وضعیت دچار شدم، الان هم نزدیک است که خود کشی کنم یعنی چند دفعه هم خواستم خود کشی کنم ولی دلم به حال والدینم سوخت، پدرم کارگر است و پر جمعیت هستیم مشكلم علاقمندي به همجنس است.نمی دانم شاید نفرین شدم ولی هر چه هست این است که به همجنسم علاقه دارم و اینکه دانشجویي هستم 22 ساله و فرزند 4 خانواده ضمنا خود ارضایی هم دارم. سال قبل 6 ماه کامل استمنا رو ترک کرده بودم ولی باز ... . نمی توانم به کسی بگویم چاره ای ندارم چند بار خواستم ترک تحصیل کنم ولی به خاطر پدر زحمتکشم ترک نکردم خواهشا کمکم کنید.

در ابتدا یک نکته کلی خدمت شما عرض کنم که غیر از چهارده معصوم ممکن است هر انسانی در دوره ای از زندگی اش دچار لغزش و مشکلاتی شود اما نباید به دلیل این لغزش ها و مشکلات اصل انسانیت و شخصیت انسانی خود را تخریب و نابود کند. بنابراین در مرحله اول شما نباید به دلیل مسایل و مشکلات پیش آمده خودتان را سررزنش کنید زیرا سرزنش باعث کاهش اعتماد به نفس و کاهش اعتماد به نفس باعث ضعیف شدن اراده می شود و در نتیجه در مراحل بعدی ممکن است هیچ رفتاری از شما تغییر نکند. بنابراین شما باید با خودگویی مثبت و احترام، روش منطقی حل مسأله خود را یاد بگیرید.

در مورد گرایش های به همجنس، شما برای ریشه یابی آن باید به یک سکس تراپی مانند دکتر بهنام اوحدی ، دکترابراهیمی ، دکتر بشارت و... مراجعه کنید و در صورت لزوم به اورولوژیست هم بروید. همچنین در مورد خودارضایی هم که ریشه در اضطراب و نگرانی شما دارد بهتر است راهکارهای زیر را انجام دهید:

1- پرهیز از خود سرزنشی و احساس گناه (شما نباید به خاطر این مسئله که پیش آمده خودتان را سرزنش کنید و باید با خود بگویید همانطور که در بیماری های جسمی یا مسائل دیگر زندگی فرد شخصیت خودش را نمی کوبد و دنبال درمان و حل مسئله اش می گردد. شما هم راه حل مسئلتان را با خونسردی و عدم سرزنش باید فرابگیرید.

2- احترام به خود و تحویل گرفتن خود( تهیه لیستی از نقاط مثبت فراموش شده و مرور روزانه).

3- پرهیز از بی ارزش کردن خود، توانایی ها و مهارت های و ابعاد خوب شخصیت تان.

4- پرهیز از تنهایی، افزایش تعاملات اجتماعی و مشغولیت های خانواده و دوستان.

5- حذف تصاویر و به طور کلی محرک های جنسی در بیرون مثلا در محیط آموزشی شما می توانید با توجه گردانی و تمرکز یابی روی گفتار معلم و پردازش محتوای درسی از نگاه کردن به محیط اطرافتان غافل شوید. همچنین در بیرون کلاس هم با توجه به وسایل و موضوعاتی که وسوسه برانگیز نیستند وقتتان را بگزرانید از دیدن فیلم ها و... که تحریک کننده جنسی هستند بپرهیزید.

6- هنگام هجوم افکار جنسی که معمولا در تنهایی اتفاق می افتد عدم پرورش این افکار و قطع ناگهانی به محض ورود این افکار شناخته شده از طریق ترک موقیت فعلی و تغییر موقعیت فیزیکی ، مثلا رفتن به طرف یخچال و آب خوردن ، خارج شدن از محیط تنهایی و برقراری یک مکالمه با خویشاوندان، روشن کردن تلویزیون و... باعث قطع افکار زنجیره ای جنسی خواهد شد.

7- ورزش و تحرکات بدنی باعث تبدیل انرژی جنسی به سوخت و ساز می شود پس ترجیجا در جمع ورزش کنید.

8- پرهیز از غذا های پرکالری مانند فلفل، پیاز و ادویجات

9- گرفتن دوش آب ولرم و یا خنک در طول روز

10- سعی کنید تا وقتی که خسته نشدید وارد رختخواب نشوید یا هنگام خواب خواند کتاب یا گوش کردن و تمرکز بر روی موسیقی آرام خوب است.

11- سعی کنید به خود امنیت برای عمل استمنا را ندهدید مثلا درها ی اتاق را کاملا نبندیید و همچنین محل خوابتان را زیاد گرم نگه ندارید.

12- از پوشیدن لباس های تنگ خود داری کنید

13- هیچ وقت به طور کامل عریان نشوید و سعی کنید حتی المقدور اندام های جنسی خود را نبینید.

14- از دست ورزی به آلت تناسلی خود در هر شرایطی پرهیز کنید.

15- با خود تصمیم بگیریید که تدریجی به تآخیر بیاندازید مثلا اگر هفته ای یک بار است با مدیریت و ترفند هایی به 9 روز یک بار بکشانید و هروزی که پاک هستید به رخ خودتان بکشید و به خود افتخار کنید و این پاک بودن را بی ارزش نکنید.
16- ورزشهایی مانند شنا ، کوه نوردی و... بسیار مفید است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

دوست خوبم هر انسانی در طول عمرش مطمئنا دچارخطامیشه مگه نه اینکه انسان جیزالخطاست مهم اینه که متوجه اشتباه بشی.بنظرمن همینکه از عادتهای خودت ناخوشنودی، نشون میده که میتونی با اراده قوی به جنگ مشکلت بری.موفق و سربلند باشی.
چه جالب! من از دوم راهنمایی به طور اتفاقی خودارضایی رو یاد گرفتم و تا الانم که تقریبا همسنای خودتم هنوز نتونستم ترکش کنم تصمیم به خودکشی داشتم اما اتفاقات زیادی باعث شدن تا این کارو نکنم بزرگترینش این بود که میدونستم اگر خودکشی کنم یه راست میرم توی جهنم!! هرچند که همینجوریشم گاهی اوقات احساس میکنم زندگی برام جهنمه! افراد زیادیو میشناسم اونام همینجورین ولی نمیخوان خودکشی کنن. خودارضایی یه عادت شده دیگه درسته که ضررهایی داره اما فوایدی هم داره اونایی که خودارضایی نمیکنن سوپرمن نمیشن! خودارضایی یه نیازم هست اینا نعمتی هستن که خدا توی بدنمون قرار داده اگه قراره بخاطرشون احساس گناه کنی نمیشه که..! ما بایستی سعی کنیم درست و به اندازه انجامش بدیم ، بازم میگم یه نیازه لازم نیست حتما ترکش کنیم. "میتونی بری دکتر مراجعه کنی و ازش بخوای برات قرصی بنویسه که اشتیاق و شهوت جنسیتو کم کنه یه کار دیگه ای هم میشه کرد اونم اینه که وقتی شهوت گرفتت یه آهنگ غم انگیز بذاری که کلا فکرتو میبره یه جای دیگه... هیچوقتم سعی نکن درمواقع بیکاری اندام جنسیتو لمس کنی"
eeeeeee
البته آقاي مشاور بايد قبول كرد كه ترك كلي استمنا براي جوانان هم كار غير ممكنيه و هم غلط هم از نظر پزشكي و ه از نظر اعتقادي و دلايلشم زياده ولي هفته اي يك بارش خوبه قبول كنيد خوبه
توکل به خدا کن موفق میشی