جزئیات شهادت دادستان زابل به دست افراد ناشناس

یک نت ـ جزئیات شهادت دادستان زابل به دست افراد ناشناس/رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حوالی ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز، «موسی نوری»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل و راننده اداری وی در مسیر منزل تا محل کار، توسط مهاجمان ناشناس شهید شدند.
جزئیات شهادت دادستان زابل به دست افراد ناشناس

 ابراهیم حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دادستان شهر زابل، صبح امروز در مسیر رفتن به محل کار مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: حوالی ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز، «موسی نوری»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل و راننده اداری وی صبح امروز در مسیر منزل تا محل کار، توسط مهاجمان ناشناس ترور شدند.

وی ادامه داد: مهاجمان پس از متوقف کردن خودروی دادستان مقابل بیمارستان «امیرالمومنین(ع)» زابل، آنها را توسط اسلحه کلاشنیکف به رگبار گلوله بسته و به شهادت رساندند‬.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زابل، شهادت دادستان زابل به دست افراد ناشناس را تایید کرد.

سید باقر حسینی گفت: هویت راننده شخصی دادستان زابل که به همراه وی مورد هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده، مهدی مرعی گزارش شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون جلسه شورای تامین زابل در فرمانداری این شهرستان در حال برگزاری است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده