آموزش ساخت گل پارچه ای + عكس

یک نت ـ با یک رشته معمولی و ریش ریش شده ی پارچه ای که رنگ و روی خاصی هم ندارد می توان یک گل زیبای پارچه ای ساخت . برای این کار ابتدا یک رشته پارچه به طول سی سانتی متر و عرض سه سانتی متر انتخاب کنید . ریش ریش بودن پارچه در این نوع از گلسازی با پارچه زیبایی کار را بیشتر نمایان می کند . سر نوار پارچه ای را گره بزنید .
گل پارچه ای

با یک رشته معمولی و ریش ریش شده ی پارچه ای که رنگ و روی خاصی هم ندارد می توان یک گل زیبای پارچه ای ساخت . برای این کار ابتدا یک رشته پارچه به طول سی سانتی متر و عرض سه سانتی متر انتخاب کنید . ریش ریش بودن پارچه در این نوع از گلسازی با پارچه زیبایی کار را بیشتر نمایان می کند . سر نوار پارچه ای را گره بزنید .

آموزش ساخت گل با پارچه

حالا پارچه را دولا کنید . محل گره خوردگی را به عنوان مرکز گل فرض کنید و پارچه دو لایه را به دور این گره بپیچید و بعد از هر دو سانتی متر پیچیدن پارچه دور مرکز گل یک بار نوار را برگردانید تا پشت و روی نوار پارچه ای جایشان عوض شود .

آموزش ساخت گل با پارچه (1)

این کار را تا انتهای نوار پارچه ای ادامه دهید .

آموزش ساخت گل با پارچه (2)

گلی که شما می سازید به این صورت در می آید .

آموزش ساخت گل با پارچه (3)

برای جلوگیری از باز شدن گل یک لایه را به اندازه گل برش بزنید و گل را روی آن بچسبانید .

آموزش ساخت گل با پارچه (4)

از این گل می توانید برای تزیین تل ، تزیین گل سر ، تزیین تاج های دخترانه ، تزیین لباس و یا حتی تزیین کفش و کیف هم استفاده کنید . روش ساده ی ساخت آن این گل سازی با پارچه را زیباتر کرده است .

 

منبع : gamar.ir

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده