علي كريمي به ديدار بازي تراكتور با استقلال تهران نمي رسد

یک نت ـ پزشک تیم تراکتورسازی گفت: دو بازیکن تیم به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی ادامه مسابقات لیگ برتر را از دست دادند و در نیم فصل از لیست تیم خارج خواهند شد.
علي كريمي به ديدار بازي تراكتور با استقلال تهران نمي رسد

 پزشک تیم تراکتورسازی گفت: دو بازیکن تیم به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی ادامه مسابقات لیگ برتر را از دست دادند و در نیم فصل از لیست تیم خارج خواهند شد.

فریدون مولایی درباره وضعیت مصدومیت علی کریمی اظهار کرد: کریمی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و خود را آماده حضور در مسابقات می‌کند. وی در پاسخ به این سؤال که آیا کریمی به دیدار مقابل استقلال خوزستان خواهد رسید یا خیر، خاطرنشان کرد: متاسفانه نه تنها دیدار با استقلال خوزستان بلکه کریمی به دیدار بعدی نیز نخواهد رسید و باید تمرینات اختصاصی را پشت سر بگذارد تا بتواند پس از رسیدن به آمادگی کامل در ترکیب تیم قرار بگیرد.

مولایی تصریح کرد: همچنین محسن ربیع خواه به دلیل پارگی رباط صلیبی ۸ ماه دور از میادین خواهد بود و روز شنبه نیز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز درباره مصدومیت محمد ایران پوریان نیز افزود: این بازیکن نیز دچار پارگی رباط صلیبی شده است و تا پایان مسابقات لیگ برتر قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

پزشک تیم تراکتورسازی ز درباره اینکه دکتر صادق معاونت پزشکی باشگاه دوران مصدومیت این بازیکن را ۶ ماه مطرح کرده است، گفت: وضعیت مصدومیت باید به همراه دوره درمان مطرح شود و زمان بازگشت به میادین نیز مشمول این دوره است، به طور حتم این دو بازیکن در کمتر از ۸ ماه قادر نخواهند بود بازی کنند و تا پایان فصل نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

دکتر مولایی تصریح کرد: محمد ابراهیمی نیز دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر در تمرینات تیم حضور پیدا می‌کند و به غیر از کریمی، ایران پوریان و ربیع خواه هیچ مصدوم دیگری نداریم.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده