رفتن به محتوای اصلی

نسل جدید و پيشرفته قطارهای مترو+ تصاویر

تاریخ انتشار:
یک نت ـ نسل جدید و پيشرفته قطارهای مترو+ تصاویر
نسل جدید و پيشرفته قطارهای مترو+ تصاویر

به گزارش سرویس علمی جام به نقل از ایسنا، مدل مفهومی کامل Inspiro که یک قطار بدون راننده با 30 درصد بازده انرژی بیشتر از نمونه‌های کنونی مورد استفاده بوده و راحتی بیشتری برای مسافران خواهد داشت، در در نمایشگاهی در لندن به نمایش درآمد.

شرکت زیمنس، سازنده این طرح مفهومی تاکید کرده که در صورت درخواست شهردار، نسل بعدی قطارهای مترو مانند این نمونه با هزینه هر واگن یک میلیون پوند، در لندن ساخته خواند شد . قطار Inspiro با بازدهی انرژی 30 درصد بیشتر، 20 درصد سبکتر از قطارهای مشابه متروهای مدرن است.

 

 

واگنها با لامپ های ال‌ای‌دی روشن شده و به طور کامل تهویه می‌شوند. همچنین واگنها با درهای میانی از هم جدا می‌شوند که 30 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به نمونه‌های قدیمی مورد استفاده در مترو لندن ارائه می‌کنند.

 

به گفته شرکت زیمنس، مسافران همچنین می‌توانند از درگاههای بزرگتر در واگنها بهرمند شوند تا از هجوم جمعیت در زمان اوج ترافیک در امان باشند. جالب تر آن که این قطارها به راننده متکی نبوده و در صورت سفارش یکی از این مدلها برای شهر لندن، چندان محبوب اتحادیه‌های کارگری نخواهد بود.

 

 

خبر امکان ساخت این قطار در انگلیس در پی تصمیم دولت این کشور برای کمک مالی به اداره حمل‌ونقل لندن بهویژه برای مترو بر اساس ادعای آن در مورد ارائه سفارشات جدید برای ساخت واگن به شرکتهای داخلی منتشر شده است.

 

مسافران لندنی علاقه مند به یک وسیله جادارتر و شیک تر برای رسیدن به محل کار، روز هشتم اکتبرشاهد این مدل مفهومی در نمایشگاهی در بندر سلطنتی ویکتوریا بودند.

 

یک نمایشگاه همراه نیز به نمایش فناوری‌های ساخته شده برای کمک به مسافران در شناسایی بهتر مسیر و تازه‌ترین ساخته‌ها در سیستم‌های صدور بلیت و اطلاعات مسافر خواهد پرداخت که می‌تواند ناوبری در شهرها را در آینده تسهیل کند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا