بهترين راه هاي جذب كردن خواستگار خوب

یک نت ـ من دختری 25 ساله ام و در حال حاضر در مقطع فوق لیسانس مشغول به تحصیل هستم،مشکل بزرگ من و خواهرم در زندگی این است که، با اینکه از نظر تحصیلات و ظاهر و آداب معاشرت در حد خوبی هستیم،اما پدرم آدم اجتماعی نیست و با کسی رفت و آمد نمی کند و بخاطر همین خواستگار مناسبی نداریم

جذب خواستگار, ازدواج, مشاوره ازدواج, جامعه, فرهنگ

من دختری 25 ساله ام و در حال حاضر در مقطع  فوق لیسانس مشغول به تحصیل هستم،مشکل بزرگ من و خواهرم در زندگی این است که ، با اینکه از نظر تحصیلات و ظاهر و آداب معاشرت در حد خوبی هستیم،اما پدرم آدم اجتماعی نیست و با کسی رفت و آمد نمی کند و بخاطر همین خواستگار مناسبی نداریم.ما در یک شهر کوچک زندگی  میکنیم ، محیط اینجور شهرها را  مطمئنا می دانید چگونه است! همه دخترها و پسرها زود ازدواج میکنند.

دوستان من همه ازدواج کردند و صاحب فرزند و زندگی شده اند، اما من ..  اصلا از راهی که انتخاب کردم پشیمان  نیستم درس خواندن را دوست دارم و برای آن زحمت زیادی هم کشیده ام،ولی مشکلی که دارم اینکه چرا برای من مورد مناسبی  پیدا نمی شود؟ من از نظر ظاهر خدا رو شکر خیلی خوبم ولی متاسفانه هر کسی میاد طرفم،به من پیشنهاد دوستی و رابطه می دهد.دیگه خسته شدم .به من بگویید، که چکار کنم که در محیط دانشگاه و بیرون ، آدم های خوبی را جذب کنم  تاخواستگار  مناسبی داشته باشم ، چون دوست ندارم تا آخر عمر مجرد باقی بمانم؟

با تشکر  

سلام

نداشتن خواستگار مناسب می تواند یک علت فراگیر و کلی داشته باشد که مربوط به کل جامعه وفرهنگ ازدواج است ،وقتی تشکیل زندگی سخت باشد ،عده ای از پسرها از ازدواج منصرف می شوند که در مقابل آن برخی دخترها نیز از نعمت ازدواج محروم می گردند .

یا یک علت خاص و جزیی می تواند داشته باشد که مربوط  به خود شخص و خانواده اش است ، که در مورد شما همان که گفتی پدرتان آدم غیر اجتماعی است فلذا شما خیلی شناخته شده نمی باشید، بنابراین کارهایی را به شما توصیه می کنم: از جمله اینکه در اجتماعات زنانه آراسته حاضر شوید  ،و لباسهای شیک بپوشید البته نه بگونه ای که جلف شود  و در اجتماعات غیر زنانه متین و سنگین و با حجاب باشید و در مراسم های مذهبی شرکت کنید و خودی نشان دهید البته متین و با وقار و اگر می توانید پدرتان را هم راضی کنید در این مراسمات شرکت کند، مادرتان هم با همسایگان و زنان اهل مسجد مراوده داشته باشند و ارتباطتان را با محیط ها سالم بیشتر کنید .
همچنین می توانید به دوستان و آشنایان و کسانی که واسطه امر ازدواج هستند بسپارید  و اگر نداشتن خواستگار علت های دیگری دارد آنها را بررسی کرده و برای رفعشان تلاش ها لازم را بکنید اگر خواستگاری پیدا شد شما هم در مواردی کوتاه بیایید،با توکل به خدای متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت در زندگی موفق و پیروز باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

na babaaaaaaaaaa,,,che behtaaaaar k peyda nashe,ba man bashe y sag begir beshin bash bazi kon amma vaghteto bara pesaraye alan sarf nakooooooooooooooon,unayi k ezdevaj kardan nobel gereftaaan??
خیلی عالی بود.دوست داشتمش؟
توشهره مام که فقط به چاقی وقدبلندی دختر توجه بیشتری دارن تا سنگینی و وقار دختر
توشهره مام که فقط به چاقی وقدبلندی دختر توجه بیشتری دارن تا سنگینی و وقار دختر
توشهره مام که فقط به چاقی وقدبلندی دختر توجه بیشتری دارن تا سنگینی و وقار دختر
توشهره مام که فقط به چاقی وقدبلندی دختر توجه بیشتری دارن تا سنگینی و وقار دختر
با سلام منم دوس دارم زودتر ازدواج کنم تشکیل خانواده بدهم اما از نظر مالی وضعیت پایینی داریم شهرمان کوچک است نمیتوانم شغلی پیدا کنم یا شهر های همجوارش برام دعا کنید خیلی دوس دارم یه ادم تحصیل کرده وبا وقار همسرم بشه
برای منم دعا کنید
خواهشا برا منم دعا کنيد..
سلام من خواستگار زیاد دارم ولی به خاطرخونمون برمیگردن بیشترشون چون خونمون قدیمیه کلا همه تجملاتی شدن والله موندم چیکارکنم؟؟