آموزش آسان تبدیل تونیک ساده به تونیک مجلسی بسيار زيبا + آموزش تصويري

یک نت ـ اگر دنبال ایده ای برای تبدیل لباس های ساده و معمولی خود هستید ، ما در این پست از سایت زیبای قمر برای شما ایده ای برای تزیین یقه تونیک یا بلوزهای ساده را ارائه کرده ایم . شما در این پست با روش تبدیل توینک ساده به یک تونیک مجلسی شیک و زیبا آشنا می شوید .
آموزش آسان تبدیل تونیک ساده به تونیک مجلسی بسيار زيبا + آموزش تصويري

اگر دنبال ایده ای برای تبدیل لباس های ساده و معمولی خود هستید ، ما در این پست از سایت زیبای قمر برای شما ایده ای برای تزیین یقه تونیک یا بلوزهای ساده را ارائه کرده ایم . شما در این پست با روش تبدیل توینک ساده به یک تونیک مجلسی شیک و زیبا آشنا می شوید .

شاید فکر کنید که تبدیل کردن لباس های معمولی به لباس های شیک و چشم نواز کار سختی باشد ،اما در واقع کافی است که ما با روش های انجام این کار آشنایی داشته باشیم . شما در تصویر زیر یک تونیک مشکی ساده را مشاهده می کنید که ما قصد داریم آن را به یک تونیک شیک و مجلسی تبدیل کنیم . روش کار بسیار ساده است . ادامه را مشاهده کنید …

 

 در واقع ما کار را با روبان دوزی شروع می کنیم . ابتدا روبانی که رنگ آن متناسب با رنگ لباستان است را انتخاب کنید . ممکن است شما از روبان های همرنگ و یا با رنگ های متضاد هم برای این شروع کنید . روبان های ساتن برای تزیین این مدل از یقه مناسب است .روبان ها را به فاصله ی یک سانتی متری یا کمتر و یا بیشتر که به سلیقه ی خودتان قابل تنظیم است زیر چرخ خیاطی چین دهید . بلندی این روبان هم بستگی به طرحی دارد که شما قصد زدن آن روی یقه لباس را دارید .

 طرح را روی یقه ی تونیک یا بلوزتان پیش بینی کنید و با صابون محل دوخت روبان چین خورده را مشخص کنید تا در مرحله ی آخر کار ، ظرافت و زیبایی بیشتری به لباستان داده باشید . پس از پیش بینی طرح روی یقه نوار روبانی چین خورده را روی آن دوخت کنید .

 به این ترتیب به آسان ترین شکل ممکن شما یک تونیک ساده و مشکی را که برای جشن ها مناسب نبود به یک تونیک شیک و مجلسی تبدیل کردید که یقه ی فانتزی آن
به زیبایی آن صدچندان افزوده است .

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

بسیارعالی بود
ممنون