یک زن چینی کودکی ۷ کیلویی به دنیا آورد + عكس

یک نت ـ مسئولین بیمارستانی در شهر “زینگ زیانگ ” در استان “هنان” چین با اعلام این خبر اضافه کردند که حال مادر و نوزاد خوب است. این کودک که در آغاز سال نوی چینی که امسال به عنوان سال اژدها نیز معروف شده است بدنیا آمده موجب شادی پدر خود شده است.
یک زن چینی کودکی ۷ کیلویی به دنیا آورد + عكس

یک زن چینی کودکی ۷ کیلویی به دنیا آورد، این پسر ‘چون چون’ نام گرفت. و او را پسر اژدها نامیدند .

به گزارش مجله اينترنتي يك نت ،  مسئولین بیمارستانی در شهر “زینگ زیانگ ” در استان “هنان” چین با اعلام این خبر اضافه کردند که حال مادر و نوزاد خوب است. این کودک که در آغاز سال نوی چینی که امسال به عنوان سال اژدها نیز معروف شده است بدنیا آمده موجب شادی پدر خود شده است.

 

 

پدر او در مصاحبه با تلویزیون محلی این گونه خوشحالی خود را بیان می کند:

همسر من در دوران بارداری هیچ نشانه متفاوتی نداشت. میزان غذایی و نوشیدنی که او مصرف می کرد به مانند سایر زنان باردار بود. امروز آغاز فصل بهار در تقویم چینی است و من خوشحال هستم که این چنین پسر سالمی دارم. او “پسر اژدها” است.

 

 

 

 

مادر ۲۹ ساله این کودک به نام ” وانگ یوجوان” اینگونه می گوید: من احساس می کردم که وضعیت من تا حدودی متفاوت است. من احساس می کردم که این کودک سنگین تر از حالت عادی است.

من قبل از به دنیا آمدن این فرزندم دختری نیز به دنیا آوردم که در زمان تولد تنها ۴ کیلوگرم بود. من فکر می کردم پسرم بین ۴٫۵ تا ۵ کیلوگرم وزن داشته باشد و هرگز احتمال نمی دادم که او ۷ کیلوگرم وزن داشته باشد. جالب است بدانید که در هفته گذشته یک زن قزاقستانی نیز کودکی ۷ کیلویی به دنیا آورد.

 

منبع: pezeshk.us

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده