رفتن به محتوای اصلی

شهادت شهروند شیعه عربستانی با شلیک مزدوران رژیم آل سعود + تصاویر

تاریخ انتشار:
یک نت ـ نیروهای امنیتی رژیم عربستان پس از محاصره محله "جمیمه" شهر عوامیه در شرق این کشور، به برخی از منازل این محله از جمله منزل «احمد علی المصلاب» یورش برده و با شلیک گلوله، این شهروند شیعه عربستانی را به شهادت رساندند.
شهادت شهروند شیعه عربستانی با شلیک مزدوران رژیم آل سعود + تصاویر

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ شهر عوامیه عربستان که یکی از کانون های انقلاب مردم  این کشور علیه ظلم جنایت رژیم آل سعود است، شهید دیگری تقدیم اسلام و انقلاب مردم عربستان کرد.

به گزارش منابع خبری نیروهای امنیتی رژیم عربستان پس از محاصره محله "جمیمه" شهر عوامیه در شرق این کشور، به برخی از منازل این محله از جمله منزل «احمد علی المصلاب» یورش برده و با شلیک گلوله، این شهروند شیعه عربستانی را به شهادت رساندند.

براثر حمله نیروهای امنیتی عربستان به خانه های این محله، شمار دیگری از اهالی این منطقه مجروح و برخی دیگر نیز بازداشت شدند.

نیروهای امنیتی این کشور همچنین یکی از خانه های این محله را به آتش کشیدند. از علت یورش نیروهای امنیتی و شهادت این شهروند عربستانی هنوز گزارشی منتشر نشده است.

شهر عوامیه در شرق عربستان از شهرهای شیعه نشین و یکی از کانون های انقلاب مردم این کشور است که هر ازگاهی مورد حمله نیروهای امنیتی عربستانی قرار می گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا