رفتن به محتوای اصلی

توقیف سمند حامل 13 کیلو مواد مخدر در رشت

تاریخ انتشار:
یک نت ـ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف 52 کيلو مواد مخدر در رشت خبر داد.
توقیف سمند حامل 13 کیلو مواد مخدر در رشت

به گزارش "مجله اینترنتی یک نت"؛ سرهنگ فرهاد فلاح کریمی عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي از حمل و جابجايي مواد مخدر به مقصد رشت مطلع و در نتيجه در مسير تردد احتمالي و ورودی شهر رشت اقدام به ايست و بازرسي مقطعي کردند.

وی تصریح کرد: ماموران به محض مشاهده خودرو سواري سمند حامل مواد مخدر نسبت به توقف آن اقدام و در بازرسی از اين خودرو مقدار 13 کیلو 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو را نيز دستگیر كردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از عمليات ديگر نيز خبر داد و اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه در مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با بررسی اخبار دريافتي مبنی بر فعالیت دو نفر قاچاقچی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان پس از تعقيب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی مواد از سوی این دو نفر به رشت مطلع شدند.

وی بيان داشت: اكيپ عملياتي مبارزه با مواد مخدر در عمليات ضربتي خودرو مورد نظر را که حامل مواد مخدر بوده متوقف و در بازرسي از اين خودرو نيز 38 کیلو  970 گرم تریاک کشف و در اين زمینه دو نفر از سوداگران مرگ را دستگير کردند.

فلاح کریمی تصريح کرد: مواد مخدر مکشوفه به همراه سه دستگاه خودرو به يگان انتقال و متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

برچسب‌ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا