رفتن به محتوای اصلی

وقتی رهبری دلش به حال دولت آینده می‌سوزد

تاریخ انتشار:
یک نت ـ از این سخن رهبر معظم انقلاب تعجب کردیم و از ایشان پرسیدیم که دلیل این دل‌سوزی چیست که ایشان فرمودند با این حجم کاری که دولت انجام می‌دهد کار را برای خدمت دولت آینده سنگین ‌می‌کند.
وقتی رهبری دلش به حال دولت آینده می‌سوزد

کامران باقری لنکرانی ‌در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه یاسوج، یکی از بهترین راه‌های کمک به دولت آینده را نقد منصفانه دانست و گفت: سعی ما بر این است که علاوه بر حمایت اگر در جایی ضعفی هم وجود داشته بشد به صورت منصفانه‌ای نقاط ضعف دولت یازدهم را بیان کنیم.

لنکرانی در پاسخ به دانشجویی دیگر که معتقد بود روحانی در سخنان چندی پیش خود هم از نقش رهبری سخن گفت و در جایی دیگر از نقش برخی فتنه‌گران در انتخابات به نیکی یاد کرد، اظهار داشت: من چنین برداشتی را قبول ندارم چرا که سران فتنه مشخص است چه کسانی هستند و این‌هایی که شما نام بردید در آن دایره نمی‌گنجند.

لنکرانی وظیفه دولت آینده را به دلیل کارهایی که در دولت جدید شده سخت دانست و گفت: در دولت نهم روزی خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم که معظم‌له فرمودند دلم به حال دولت آینده می‌سوزد.

وی افزود: از این سخن رهبر معظم انقلاب تعجب کردیم و از ایشان پرسیدیم که دلیل این دل‌سوزی چیست که ایشان فرمودند با این حجم کاری که دولت انجام می‌دهد کار را برای خدمت دولت آینده سنگین ‌می‌کند.

وزیر اسبق بهداشت از کار روزانه تا بیش از 17 ساعت در این دولت گفت و افزود: بی‌شک دولت آینده نمی‌تواند برای مثال 13 ساعت کار کند و اکنون انتظارات از دولتمردان بالا رفته است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا