سریال نون خ 4 قسمت 1 اول +پخش آنلاین

دریافت ویدئو

سریال نون خ 4 قسمت 1

دانلود سریال نون خ 4 قسمت 1 اول +پخش آنلاین

سریال نون خ 4 قسمت 1

سریال نون خ 4 قسمت 1

نون خ 4 با حضور حاجی عبدالهی و بنفشه خواه در نوروز 1402

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «نون.خ» در نوروز 1402 به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعیدآقاخانی از شبکه یک سیما

سریال «نون.خ 4» با طی مراحل پس از تولید این روزها برای پخش نوروزی آنتن شبکه یک از اول فروردین ماه 1402 آماده می شود و با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان پخش این سریال در این ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می زند.»

در سری جدید این مجموعه سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، هومن حاجی عبدالهی، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیر سهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق به هنرنمایی پرداخته اند.

مجموعه «نون.خ4» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 از شبکه یک روی آنتن می رود و مطابق معمول پنجشنبه ها و جمعه ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل دخت» در همین ساعت خواهند بود.

سریال نون خ 4 قسمت 5 بعد از پهش از تلویزوین به زودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

سریال نون خ 4 قسمت 2 دوم +پخش آنلاین

سریال نون خ 4 قسمت 3 سوم +پخش آنلاین

سریال نون خ 4 قسمت 4 چهارم +پخش آنلاین

سریال نون خ 4 قسمت 5 پنجم +پخش آنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده