پیکرتراشی سعادت آباد

یک نت ـ دغدغه زیبایی در میان افراد موضوعی غیر قابل انکار است. پیکر تراشی در سعادت آباد بسته به شرایط فردی و اهداف بیمار می تواند شامل روش های تهاجمی و غیر تهاجمی باشد. جراح در جلسه مشاوره بعد از بررسی کاندید، تصمیم می گیرد که کدام روش جراحی برای بیمار بهتر است.
پیکرتراشی سعادت آباد

یک نت ـ پیکرتراشی سعادت آباد

حوزه زیبایی و تناسب اندام مخصوصا در سال های اخیر به شدت محبوب شده است و مردم در تلاش اند تا به اندام ایده آل خود برسند. مردم به دلایل مختلفی مانند بازگشت اعتماد به نفسشان و داشتن اندامی بهتر، دست به انجام اقدامات زیبایی مانند پیکرتراشی می گیرند.

پیکر تراشی در سعادت آباد

دغدغه زیبایی در میان افراد موضوعی غیر قابل انکار است. پیکر تراشی در سعادت آباد بسته به شرایط فردی و اهداف بیمار می تواند شامل روش های تهاجمی و غیر تهاجمی باشد. جراح در جلسه مشاوره بعد از بررسی کاندید، تصمیم می گیرد که کدام روش جراحی برای بیمار بهتر است.

افرادی که چاق هستند و رژیم غذایی و ورزش نتوانسته در لاغر شدن آن ها تاثیر بگذارد می توانند پیکرتراشی را انتخاب کنند. پیکرتراشی با استفاده از لیپوساکشن به احتمال زیاد با بی حسی موضعی صورت می گیرد.

تکنیک های پیکرتراشی در سعادت آباد

پیکر تراشی در سعادت آباد با تکنیک های مختلفی صورت می گیرد. برخی از روش هایی که جراحان برای پیکرتراشی انتخاب می کنند عبارت اند از:

در روش لیپوماتیک، چربی ها به صورت موثر از نقاط بدن حذف می شود. در این روش بعد از بیهوشی عمومی، جراح یک شکاف کوچکی را در قسمت مشخص شده وارد می کند و چربی های اضافی را توسط لوله کانولا به سمت بالا مکش می کند.

این روش می تواند به شدت در فرم دهی بدن موثر باشد. جراح به شما توصیه می کند که از چند هفته قبل از جراحی از نوشیدن الکل دوری کنید و استعمال دخانیات انجام ندهید. همچنین قبل و بعد از عمل از مصرف نمک تا مدتی پرهیز کنید.

یکی از پرطرفدارترین عمل های پیکرتراشی مربوط به پیکرتراشی شکم و پهلو است. اگر شما هم تمایل دارید پیشنهاد ما این است سایت دکتر ایزدپناه مراجعه کنید.

  • لیپوست

لیپوست عموما از دو تکنیک T.L.A و لرزش یا ویبره استفاده می کند. استفاده از این روش امکان گلوله شدگی چربی زیر پوست را کاهش داده و تقریبا به صفر می رساند. این عمل جزء عمل های کاملا مطمئن و ایمن به شمار می رود.

  • ابدومینوپلاستی

از دیگر تکنیک های پیکرتراشی در سعادت آباد، ابدومینوپلاستی است که گزینه مناسبی برای افرادی است که در قسمت شکم و پهلو خود چربی دارند. اگر پوست شکم شما آویزان و شل باشد روشی مانند لیپوماتیک نمی تواند برای شما کارساز باشد به همین دلیل لازم است تا ابدومینوپلاستی برای شما صورت گیرد.

پیکرتراشی سعادت آباد غیر تهاجمی چیست؟

کانتورینگ غیر تهاجمی بدن به فرآیند شکل دادن به قسمت های بدن شما اشاره دارد. در جامعه پرمشغله امروزی، کانتورینگ بدن غیرتهاجمی به دلیل زمان سریع و بهبودی آسان‌ تر محبوبیت پیدا کرد.

اکثر بیماران پس از چند جلسه متوجه تفاوت هایی می شوند. در نهایت می تواند با از بین بردن مقداری چربی، تقویت عضلات، تصحیح سلولیت و موارد دیگر، شکل ظاهری بدن شما را تغییر دهد. کانتورینگ بدن بنا به سلیقه شما می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد و تبلیغ می شود تا با از بین بردن سلولیت ظاهر بدن شما را به سرعت به میل شما تغییر دهد.

سلولیت یک بیماری پوستی طبیعی است که در قسمت‌ های خاصی از بدن مانند ران، باسن و غیره، گوشت‌ های ناهموار ایجاد می‌کند. سلولیت در زنان شایع ‌تر است و برخی افراد سعی می‌کنند با استفاده از کنترل مصرف یا حتی کرم ‌ها ظاهر سلولیت را از بین ببرند. علت خاصی برای سلولیت وجود ندارد و می تواند ژنتیک، افزایش وزن یا افزایش سن را در برگیرد. معمولاً هیچ خطری در ارتباط با سلولیت وجود ندارد و داشتن سلولیت و نواحی ناهموار در پوست برای افراد کاملاً طبیعی است.

انتظار نمی رود که این روش های کانتورینگ در 100 درصد مواقع نتایج کاملا مطلوب را به همراه داشته باشد و نتایج ممکن است فقط کوتاه مدت باشند. از آنجایی که این روش "غیر تهاجمی" است، هیچ بافتی از بدن برداشته نمی شود و با روش جراحی کانتورینگ بدن متفاوت است. کانتورینگ بدن با جراحی شامل برش پوست واقعی است، در حالی که کانتورینگ بدن غیرتهاجمی توسط دستگاه های خاصی انجام می شود. دستگاه های فناوری به گونه ای طراحی شده اند که ظاهر سلولیت را بهتر می کنند، بدون اینکه شکل بدن شما به طور قابل توجهی تغییر کند.

خطرات پیکرتراشی سعادت آباد چیست؟

اگرچه کانتورینگ غیرتهاجمی بدن در بین افراد بسیار محبوب است، FDA می گوید که مانند هر عمل پزشکی دیگر خطراتی دارد. برخی از خطرات فقط می توانند برای مدت کمی ادامه داشته باشند، اما برخی از عوارض می توانند برای مدت طولانی تری باقی بمانند یا حتی دائمی شوند که نیاز به جراحی دارد. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و با متخصصان پزشکی ارتباط برقرار کنید تا در مورد فرآیند بیشتر بدانید و در مورد اثرات بالقوه بر بدن خود بیاموزید.

برخی از عوارض عبارتند از درد و ناراحتی، قرمزی، تورم و کبودی. کانتورینگ بدن غیر تهاجمی با استفاده از دستگاهی به طور مستقیم بر روی سطح پوست کار می کند. آن ها نیازی به برش های پوستی ندارند. این درمان می تواند حرارتی باشد، به این معنی که بافت های شما را خنک یا گرم می کند، یا غیر حرارتی.

روش خنک‌سازی شامل منجمد کردن چربی با استفاده از دمای سرد است. دستگاه در ناحیه مورد نظر با اپلیکاتور مکیده و سپس به مدت یک ساعت خنک می شود. چربی بدن به دمای سرد حساس است، به این ترتیب سلول های چربی از بین می روند. سپس چربی جذب شده از سلول ها به تدریج توسط سیستم ایمنی بدن تخلیه می شود که معمولاً به یک دوره دو یا سه ماهه نیاز دارد.

این فرآیند به آرامی بدن شما را شکل می دهد و به نواحی مورد نظر اجازه می دهد تا چربی کمتری نشان دهند.  برخی از خطرات مربوط به روش های انجماد چربی می تواند شامل قرمزی، تورم، درد و تغییر رنگ پوست باشد. اینها خطرات رایجی هستند که معمولاً با گذشت زمان از بین می روند. با این حال، اگر بی حسی طولانی مدت، ندول ها یا سوختگی های یخ زده روی پوست دارید، ممکن است نیاز به مداخله پزشکی داشته باشید.

روش‌های غیر حرارتی شامل میدان مغناطیسی یا روش‌ های ماساژ و ارتعاش است. Photobiomodulation، که یک نور درمانی سطح پایین است، با استفاده از دوزهای بسیار کم نور مرئی عمل می کند. این فرآیند به سلول اجازه می دهد تا نحوه عملکرد خود را تغییر دهد و به کاهش کوتاه مدت چربی در ناحیه مورد نظر اجازه می دهد. میدان های مغناطیسی پالسی با تحریک جریان های الکتریکی کوچک در عضلات کار می کنند.

جمع بندی

حوزه زیبایی و تناسب اندام مخصوصا در سال های اخیر به شدت محبوب شده است و مردم در تلاش اند تا به اندام ایده آل خود برسند. مردم به دلایل مختلفی مانند بازگشت اعتماد به نفسشان و داشتن اندامی بهتر، دست به انجام اقدامات زیبایی مانند پیکرتراشی می گیرند.

عمل های ترمیمی و زیبایی سخت و پیچیده هستند. اما با وحود دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی به نشانی اینترنتیdrkambiz-izadpanah.com  نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه میتوانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده