پیکاپ تعویض گذرنامه و تمدید ویزا کانادا

یک نت ـ کسانی که قبلا این ویزا را نداشته اند یا پس از مطالعه این مقاله متوجه می شوند که قادر به تمدید ویزای خود نیستند می توانند به ویزای کانادا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، اخذ مجوز کار کانادا، ویزای توریستی کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تاسیس مراجعه کنند.
پیکاپ تعویض گذرنامه و تمدید ویزا کانادا

پیکاپ تعویض گذرنامه و تمدید ویزا کانادا

در متن زیر مراحل تمدید ویزای کانادا را در آژانس مسافرتی قصران گشت برای افرادی که قبلا ویزای کانادا داشته اند شرح خواهیم داد.

کارت پاسپورد

کسانی که قبلا این ویزا را نداشته اند یا پس از مطالعه این مقاله متوجه می شوند که قادر به تمدید ویزای خود نیستند می توانند به ویزای کانادا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، اخذ مجوز کار کانادا، ویزای توریستی کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تاسیس مراجعه کنند.

شرایط تمدید ویزای کانادا سفارت کانادا در تهران خدمات ویزا را در بهار 2013 متوقف کرد و متقاضیان ویزای کانادا را ملزم کرد برای دریافت ویزای این کشور و انگشت نگاری به دفاتر VFS در کشورهای دیگر مانند ترکیه مراجعه کنند.

طبق قوانین کانادا، متقاضیان برای دریافت ویزا باید اثر انگشت خود را ارسال کنند. اثر انگشت تا 10 سال اعتبار دارد و در این مدت می توان ویزا را بدون اثرانگشت بیشتر تمدید کرد.

توجه: افرادی که اثر انگشت آنها قبل از سال 1392 در ایران گرفته شده است باید انگشت نگاری شده و تمامی مراحل را تکرار کنند.

با این حال، اگر اثر انگشت شما در کشور دیگری گرفته شده باشد، مشکلی وجود ندارد. نحوه تمدید ویزای کانادا افراد با ده سال اعتبار باقیمانده اثر انگشت می توانند به صورت آنلاین و بدون مراجعه به سفارت کانادا برای انگشت نگاری برای ویزا درخواست دهند.

پس از درخواست آنلاین ویزا و دریافت پاسخ رضایت بخش، پاسپورت کانادایی این افراد توسط شرکت جمع آوری می شود.

کارت پاسپورد

ارسال پاسپورت به ترکیه

پاسپورت شما برای دریافت برچسب ویزا به کشورهای مجاور مانند ترکیه ارسال می شود.

با استفاده از این روش، خدمات اضافی مانند تمدید ویزای دانشجویی کانادا نیز در قصران گشت ارائه می شود.

اعتبار پاسپورت برای سفر به کانادا به طور کلی، پاسپورت شما باید حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد تا ویزا در پاسپورت شما معتبر یا تمدید شود.

ضمناً با توجه به اینکه اعتبار پاسپورت ایران هم اکنون 5 سال است، تمدید ویزای شما برای مدت اعتبار پاسپورت حداکثر تا 5 سال خواهد بود.

همچنین باید توجه داشته باشید که طبق قوانین ایران، اگر گذرنامه شما کمتر از دو سال اعتبار داشته باشد، می توانید اعتبار آن را تمدید کرده و گذرنامه جدید دریافت کنید.

این قوانین برای تمدید ویزای دانشجویی کانادا، ویزای مولتیپل کانادا، ویزای 5 ساله کانادا و غیره یکسان است.

در بسیاری از شرایط، ترجیح داده می شود که اعتبار پاسپورت ایرانی خود را قبل از تمدید ویزا و ادامه کار، حداکثر تا پنج سال تمدید کنید.

زیرا اگر پس از ورود به کانادا درخواست تمدید اقامت کنید و زمان ویزا به پایان رسیده باشد، مدت اقامت شما با مدت اعتبار پاسپورت شما تمدید خواهد شد.

در این حالت، اگر مدت اعتبار پاسپورت شما کوتاه باشد، فرآیندهای پرهزینه و زمان بر تمدید پاسپورت خود در ایران و درخواست ویزای جدید را متحمل خواهید شد.

حتی اگر حداقل سه سال از اعتبار گذرنامه شما باقی مانده باشد، می توانید با مراجعه به اداره گذرنامه در استان ایران که در آن اقامت دارید، درخواست تمدید آن را بدهید.

برخی از افراد می پرسند که آیا تمدید گذرنامه آنها ویزای مربوطه را باطل می کند یا خیر.

در پاسخ باید گفت کسانی که گذرنامه آنها بیش از هفت ماه اعتبار دارد و برچسب ویزا بر روی آنها نصب شده است، پس از اخذ گذرنامه جدید، نگران از دست دادن ویزای خود نباشند چرا که پلیس مهاجرت ایران علاوه بر صدور گذرنامه جدید، فقط گذرنامه قبلی را منگنه می کند و به این افراد اجازه می دهد در هنگام خروج از ایران از پاسپورت جدید خود استفاده کنند اما از پاسپورت های قدیمی خود در کانادا استفاده کنند.

کسانی که گذرنامه آنها کمتر از هفت ماه اعتبار دارد، ویزای آنها نیز باطل می شود. مدارک مورد نیاز برای تمدید ویزای کانادا

مدارک لازم برای تمدید ویزای کانادا با مدارک مورد نیاز برای درخواست های اولیه ویزای یکسان است.

اینم مدارک:

تکمیل مدارک مربوط به ویزا گواهی تولد و کارت ملی

اصل و ترجمه گواهی ازدواج (در صورت ازدواج)

 اسناد ملکی اصلی و ترجمه شده (خانه، ماشین و ...) که البته اختیاری است

کلیه پاسپورت های قبلی و فعلی

چاپ موجودی حساب و منابع مالی برای شش ماه گذشته.

حداقل موجودی حساب 12.000 دلار

دو تصویر تازه ارائه دهنده کارت ترجمه مدارک استخدامی (کارکنان: نامه استخدامی با ذکر سمت و حقوق، سابقه بیمه و فیش حقوقی؛ کارفرمایان: مجوز فعالیت شرکت، آگهی شرکت در روزنامه رسمی، پرسنل بیمه و مالیات)

کارت پاسپورد

طبق تعریف مهاجرت به کانادا، به استثنای ساکنان و شهروندان کانادایی، اداره مهاجرت کانادا از همه بازدیدکنندگان می خواهد که دارای مجوز ورود معتبر باشند. توریست یک غیر کانادایی است که می خواهد به طور قانونی از این کشور بازدید کند. هر سال، میلیون ها نفر از غیر دوباره

گردشگران اقامتی با ویزای غیر مهاجرتی وارد کانادا می شوند. همانطور که قبلا گفته شد، برای سفر به کانادا برای تفریح، ویزای توریستی کانادا مورد نیاز است.

پست های مشابه چه نوع واکسن هایی مجاز به ورود به هر کشور هستند؟

12 نوامبر 2021 ویزای توریستی کانادا یک جایگزین موقت برای مهاجرت به کانادا است که به گردشگران اجازه می دهد از کانادا دیدن کنند و برای گردشگری و تفریح به آنجا سفر کنند.

ویزای توریستی کانادا (ویزای توریستی کانادا) با نام های ویزای مهمان (ویزای بازدید کننده کانادا) و اقامت موقت کانادا (TVR) نیز شناخته می شود.

برای دریافت این ویزا باید مدارک کامل خود را به سفارت کانادا ارسال کنید. با ویزای توریستی کانادا، شما نمی توانید بیش از شش ماه در هر ورودی در این کشور بمانید.

ویزا چند بار کانادا ویزای چند بار ورود برای کانادا ده سال اعتبار دارد و به دارنده آن اجازه می دهد تا به مدت نامحدود تا ده سال در کشور اقامت داشته باشند. سال ها.

26 مارس 2020 چگونه پاسپورت کانادایی (ویزا) دریافت کنم؟

26 مارس 2020 اعتبار این ویزا منوط به اعتبار پاسپورت است.

با توجه به اعتبار 5 ساله گذرنامه های ایرانی، این فرم ویزا تنها به مدت 5 سال اعتبار دارد.

ویزای چند بار ورود کانادا به افراد اجازه می دهد تا بارها وارد کانادا شوند.

با این حال، آنها نمی توانند بیش از شش ماه در یک زمان در کشور بمانند مگر اینکه درخواست تمدید ارائه کنند.

امکان درخواست تمدید ویزا در زمانی که در کانادا هستید برای حداکثر هجده ماه (سه بار تمدید ویزا) امکان پذیر است.

تمدید ویزا برای بازدیدکنندگان کانادایی در خاک کانادا

توجه داشته باشید که اگر با ویزای توریستی در کانادا هستید و می خواهید اقامت خود را تمدید کنید، می توانید به سادگی از وب سایت CIC دیدن کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و فرم مناسب را برای دریافت ویزای توریستی پر کنید.

 

برای استفاده از خدمات آژانش قصران گشت ، لطفاً با کارکنان ما با شماره 02188697080 تماس بگیرید.

کارت پاسپورد

سوالاتی که بیشتر پرسیده میشود

چگونه می توانم ویزای خود را برای کانادا تمدید کنم؟

 اگر کمتر از ده سال از آخرین انگشت نگاری شما گذشته باشد، می توانید سریعا ویزای خود را بدون انگشت نگاری تمدید کنید، اما فقط از طریق خدمات وانت پاسپورت در عالیگشت.

آیا کسانی که قبل از سال 2011 اثر انگشت ارسال کرده اند باید دوباره آنها را ارسال کنند؟

بله. مراحل اخذ ویزای کانادا توسط ایرانیان از زمان تعطیلی سفارت کانادا در ایران در سال 1391 تغییر کرده است.

گذرنامه باید چه مدت اعتبار داشته باشد تا تمدید ویزای کانادا اعطا شود؟

 به طور کلی، پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد تا ویزا در پاسپورت شما معتبر یا تمدید شود.

چه زمانی می توان پاسپورت ما را تمدید کرد؟

 طبق قوانین ایران، اگر کمتر از دو سال باقی مانده باشد، می توانید گذرنامه خود را تمدید کنید.

آیا در صورت تمدید ویزای پاسپورت ما باطل می شود؟

پلیس مهاجرت ایران علاوه بر صدور گذرنامه جدید برای کسانی که گذرنامه آنها بیش از هفت ماه اعتبار دارد و ویزا دارند فقط صفحه اول گذرنامه قبلی را پانچ می کند.

برچسب روی آنها علاوه بر این، این افراد می توانند از گذرنامه جدید خود برای خروج از ایران استفاده کنند اما گذرنامه قدیمی خود را برای ماندن در کانادا استفاده کنند.

 کسانی که گذرنامه آنها کمتر از هفت ماه اعتبار داشته باشد نیز روادید آنها باطل می شود.

ویزای کانادا تا چه زمانی ممکن است تمدید شود؟

حداکثر مدت تمدید ویزا تا زمانی است که پاسپورت شما معتبر باشد. با توجه به اینکه گذرنامه های ایرانی حداکثر تا پنج سال قابل تمدید است، حداکثر تمدید ویزا برای شهروندان کانادایی نیز پنج سال خواهد بود.

 

منبع : آژانس توریستی قصران گشت

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده